Ik ben er even mee gestopt omdat ik de politiek van Skoda spijtig genoeg voel achteruit gaan, lees in richting van VW voel evolueren.
Mijn roetfilter is na 30K km vol en ik rijd op noodregime. De filter zou 2.500 EUR kosten + installatie en werkuren.......
Oke....... het is wel even offtopic, maar begrijp je teleurstelling mbt je roetfilter, indien je de auto nieuw hebt gekocht dan is idd 30K wel heel erg weinig voor een roetfilter en het verhaal van je werkplaats een K smoes om je zonder coulance even vorstelijk te naaien. Denk dat een beetje advocaat je wel een heel eind de goede richting uit kan helpen, immers als ik je verhaal zo lees, dan voldoet je auto niet aan de verwachting die je ervan zou mogen verwachten. Even snel voor je gevonden:
Hoe lang gaat een roetfilter mee? Om roetfilter problemen te voorkomen moet u uw roetfilter goed onderhouden. Ontdek op deze pagina hoe lang een roetfilter mee gaat!
roetfilter-cleaning.com
Misschien dat je met bovenstaande uit de voeten kunt. Ben met je eens dat de situatie zoals door je geschetst onaanvaardbaar is., lijkt me toch echt een bullshit verhaal van de werkplaats dat het een zwak punt van de motor zou zijn...... Immers als het af fabriek bekent zou zijn dat de motor echt zo'n smeerlap zou zijn, dan lijkt er in de gehele oplossing om met een roetfilter het probleem van vervuiling iets op te lossen ook iets vreselijk fout te zitten, immers wie koopt er nu een auto die elke 120K €10.000,-- moet kosten aan filters, te betalen door de goedgelovige ......
Mmmm, de mijne is voor een leuk prijsje over te nemen en maakt geen gebruik van deze dure filters
Back On Topic
De LED strip aan de voorkant van je auto is wel leuk, maar of iedereen het met je eens is > "
mooi zonder bombastisch" < is weer een ander verhaal, de VAG rijders zijn over het algemeen, net als de modellen waarin men rijdt, nogal behoudend.
Leuk is wel goed omschreven, het is zeker heel opvallend en als dat je doel was...... je bent geslaagd
Frank, je bent lekker bezig met het personaliseren van je Karoq en vind het erg leuk dat je wat durft door hem lekker naar je eigen zin aan te passen en er wat moois van te maken
Vind het ook heel mooi dat je hier wat deelt met de rest en er ook nog eens mooie plaatjes bijzet
Ik ga met een week afscheid nemen van mijn trouwe Karoq, qua rijeigenschappen, comfort, en betrouwbaarheid zal ik hem missen, maar oh..... wat was het af fabriek een vreselijk saai en bijna lelijk te noemen hok, bij elkaar toch bijna €4000,-- uitgegeven om er iets knaps van te maken, denk dat de nieuwe eigenaar dan ook 1 van de 10 mooiste Karoq's van Nederland gaat krijgen
(nu maar hopen dat de rest van Nederlandse eigenaren denkt dat zij tot 1 van de 9 anderen horen
)
Sterkte met je roetfilter, bullshit verhaal van de werkplaats....