CDK
Forumguru
JAKKES, mag ik ff een teiltje......
Pak zelf maar vriend
JAKKES, mag ik ff een teiltje......
Nu buk ik niet meer.....Pak zelf maar vriend
Dank je wel! Gisteren was het ook ander weer en wat donkerder. Misschien krijg je daardoor een andere kijk op de kleur. Vandaag maak ik wat meer foto's.@Pendragon
De Karoq is sowieso een mooie voiture, maar in deze kleur ........... super!!!!!!!! Veel plezier ervan.
PS. Geldt natuurlijk ook voor jou @Witte Yeti, alleen die van jou lijkt wat grijzer en die van @Pendragon wat meer donker groen
Dank je wel! Zeker mooie kleur@Pendragon, gefeliciteerd met je nieuwe auto. Mooie kleur trouwens. Succes morgen bij Mark, ben benieuwd naar je ervaring.
Dank je wel! Ik zal nog een apart stukje maken. Ik kaap nu een ander topic. Ik denk dat ik ook nog spacers wil. Gaan we nog even meten vandaag bij Mark.Mooie ride @Pendragon en goede keuze een verlaging
Spacers heb ik (nog) niet laten plaatsen, ben eerst gaan rijden met de alleen de Eibach veren om de verandering te ervaren. Over en paar maanden ook eens kijken wat dit doet met de caravan erachter.Dank je wel! Ik zal nog een apart stukje maken. Ik kaap nu een ander topic. Ik denk dat ik ook nog spacers wil. Gaan we nog even meten vandaag bij Mark.
Meten niet gedaan. Er zitten wintervelgen onder en die hebben andere maten als de zomerset. Komt dus later nog.Spacers heb ik (nog) niet laten plaatsen, ben eerst gaan rijden met de alleen de Eibach veren om de verandering te ervaren. Over en paar maanden ook eens kijken wat dit doet met de caravan erachter.
Ben benieuwd wat er uit het meten komt?
Helemaal eens!Het is maar een paar centimeter @Pendragon, maar wat maakt het optisch een enorm verschil zeg! Heel netjes geworden
Nee, die unit zit er af fabriek al in Wrappen ga ik ook niet doen. Wel coating.En volgende stap is dus elektronische tellerunit in Duitsland laten inbouwen en wrappen ala je vriendje corné ?
Dat ziet er goed uit die 3-4 cm lager. Hoe voelt het rijden nu? Is het dezelfde verenset die er bij mij onder zit?Voor en na, met wintervelgen.
Veel beter! Minder deining en strakker door de bochten. Veren zijn vrijwel hetzelfde, behalve dat ik een dsg heb en dus iets meer as last.Dat ziet er goed uit die 3-4 cm lager. Hoe voelt het rijden nu? Is het dezelfde verenset die er bij mij onder zit?