EdK
Forumguru
Dus uiteindelijk toch ? Of verwar ik het nu met iets anders...?Nee, die unit zit er af fabriek al in
Dus uiteindelijk toch ? Of verwar ik het nu met iets anders...?Nee, die unit zit er af fabriek al in
Nee klopt. Zou eigenlijk al eerder, maar ze waren het in de fabriek vergeten.Dus uiteindelijk toch ? Of verwar ik het nu met iets anders...?
Nee, die unit zit er af fabriek al in Wrappen ga ik ook niet doen. Wel coating.
Klopt helemaal. Leds geplaatst zonder canbus meldingen. Ook veel mooier.En nog de achteruitrijlampen en knipperlichten vervangen door led lampjes, toch?
Ik snap je hoor, maar in het zwart vind ik het ok. Beter zo dan stalen wielen. Hopelijk winter snel weer weg en dan snel de zomerset er weer onderZiet er goed uit @Pendragon .
Alleen je winterwieltjes vind ik wel echt een maatje te klein..... sorry maatje
Eens; winter sucks!Ik snap je hoor, maar in het zwart vind ik het ok. Beter zo dan stalen wielen. Hopelijk winter snel weer weg en dan snel de zomerset er weer onder
Klopt helemaal. Leds geplaatst zonder canbus meldingen. Ook veel mooier.
Zelf gekocht en vandaag samen met Mark vervangen. Viel reuze mee.Vind ik ook veel mooier, ondanks dat je het zelf niet ziet. Zelf vervangen of laten doen?
Zelf gekocht en vandaag samen met Mark vervangen. Viel reuze mee.
Ga de leds ook maar bestellen, heeft Mark verder nog iets aangepast?Zelf gekocht en vandaag samen met Mark vervangen. Viel reuze mee.
@Antera kan ik je aanbevelen, hij is zeer vakkundig.Als ik mijn Karoq heb (zal nog wel even duren) ga ik ook eens met Lowering contact opnemen om eventueel het e.e.a aan te passen. Hoor alleen maar goede berichten. Led lampjes zijn inmiddels besteld.
Paar kleine vcds dingetjes, verder niet.Ga de leds ook maar bestellen, heeft Mark verder nog iets aangepast?
Mijn dealer heeft als service achterlichten plus nummerplaatverlichting geactiveerd bij DRL en koplampspoeiers gedeactiveerd.Paar kleine vcds dingetjes, verder niet.
Brr gelijk goed laten aanpassen door Antera. Uit met kentekenverlichting!Mijn dealer heeft als service achterlichten plus nummerplaatverlichting geactiveerd bij DRL en koplampspoeiers gedeactiveerd.
Niet zelf meer met de kabel bezig ?Mijn dealer heeft als service achterlichten plus nummerplaatverlichting geactiveerd bij DRL en koplampspoeiers gedeactiveerd.
Dat ziet er goed uit die 3-4 cm lager. Hoe voelt het rijden nu? Is het dezelfde verenset die er bij mij onder zit?
https://www.briskoda.net/forums/topic/450095-fitting-led-rear-bulbs/Over welke Leds word er nu gesproken ??
Mis ik iets in het Eibach topic ?
Sinds de 2e Yeti (1.6 TDI) niet meer.Niet zelf meer met de kabel bezig ?