De Stip
Forumguru
600km @Desperado , hij is rap, maar zo rap nu ook weer niet
Gezellig en nuttig. Komt helemaal goed. Ook ik heb dat terugschakelen van 7 naar 5 vaak schokkend gaat. Kunnen ze gelijk 2 Auto's aanpakken. Zo dan ook afgesproken.
Na de eerste aanpassing merkte ik ook eigenlijk geen verschil, ook al gaf ik langzaam gas bij, de DSG ging gelijk terug naar 5 en hoog in toeren, terwijl je zou verwachten dat hij eerst eens rustig terug zou gaan naar 6.....maar na de 2e aanpassing veel relaxter. In zijn proefrit heeft hij ook in de gaten gehouden of alles binnen veiligheidsmarges bleef en dat was absoluut het geval. Hij gaf ook al aan dat er volgende week klanten zouden komen waarvoor dit ook geschikt zou zijn...dat zijn jullie dus @Pendragon @De StipGoed om te vernemen @Octa1 , ik ga vrijdag nog even terug om inderdaad dat schakelen aan te laten passen. Niek weet daar al van en ook @Pendragon komt meteen daarheen. Gezellig en goed om te doen. Hopelijk kan hij de ervaringen van jou nu, meenemen in de software voor onze Karoqs.
Ben vandaag ook nog aan het spelen geweest met OBDeleven om de 'interieur software' wat te tunen