Pendragon
Donateur
Ik ook moet toch nog even wachten. Zijn ze vast net binnen als de auto er is.Thanks! Gelijk besteld
Ik ook moet toch nog even wachten. Zijn ze vast net binnen als de auto er is.Thanks! Gelijk besteld
Ik kan bevestigen dat dit mogelijk is, ik rijd al een poosje met DRV achterlichten. Service van de dealer.Vandaag even contact gezocht met de dealer voor de aanstaande levering en gevraagd of ze de achterlichten willen aanzetten bij DRV.
Bij navraag bij de werkplaats kwamen ze terug met de overtuiging dat het kan.
Kan iemand van jullie dat bevestigen of l*llen ze uit hun nek?
Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Nogal droog - het is al sinds 1-1-2015 een eis dat dit bij nieuwe modellen mogelijk MOET zijn.Ik kan bevestigen dat dit mogelijk is
Ik ook. Gratis door de dealer gedaanIk kan bevestigen dat dit mogelijk is, ik rijd al een poosje met DRV achterlichten. Service van de dealer.
@Pendragon @wakkie LED lampjes monteren, de instructies en de aliexpress link vind je hier:
https://www.briskoda.net/forums/topic/450095-fitting-led-rear-bulbs/
Mooi zo! Vind dat dit standaard moet zijn, maar Europa is bij veel dingen nogal laks in beslissingen. Gelukkig is het bij de Skoda eenvoudig te doen.Mijn DRV achter is overigens vandaag ook ingeschakeld terwijl ze mijn navigatie scherm hebben vervangen.
Ik weet niet of deze vraag al voorbij gekomen is. Als de motor wordt afgezet en de versnellingshendel in P staat wordt dan automatisch de elektrische handrem geactiveerd? Kan dit nergens vinden. Bij mijn huidige auto wel en vind dit persoonlijk erg handig. Kun je nooit je handrem vergeten.
Ik dacht dat het in combinatie was met de autohold. Als deze aanstaat dan werkt het wel zo.Bekijk bijlage 69692 Heb toch mijn twijfels. Heb het digitale instructieboekje gevonden en zie op pagina 214 staan dat je de elektrische rem handmatig moet inschakelen. Lijkt me eigenlijk niet logisch.
Ik probeerde nou juist duidelijk te maken dat autohold en elektronische handrem twee verschillende dingen zijn. Of ze uiteindelijk op dezelfde manier de wielen blokkeren weet ik overigens niet zeker, maar ik vermoed van wel.Auto Hold altijd ingeschakeld houden om als je bijv. gaat parkeren dat dan de elektr. handrem automatisch wordt ingeschakeld.
Ik meen van wel, maar daar heb ik nog niet op gelet dus dat weet ik niet zeker. Ik gebruik de Autohold vrij incidenteel, namelijk in druk verkeer met veel stop&go, aanschuiven, verkeerslichten en zo (altijd met uitgeschakeld start/stopsysteem). Zodra ik weer vrij baan heb schakel ik 'm weer uit.nog een vraag: Blijft de Auto Hold ingeschakeld als je de auto weer start of moet je deze dan weer inschakelen?
Voor wat betreft de elektr. handrem gaat dat - in elk geval bij mijn Leon*) - NIET op, zoals ik zojuist heb gemerkt:Eenmaal autohold en / of de elektronische handrem aangezet blijft deze actief
Eenmaal autohold en / of de elektronische handrem aangezet blijft deze actief (Kodiaq en Karoq zullen daarin niet van elkaar verschillen) Dus gewoon starten en de DSG van P naar D en gas op die lollie