@sg1987, die kan je gewoon bij je dealer bestellen.
Hoe gaan ze dat dan oplossen bij een simpele spatbordschade?Blijkbaar is het niet mogelijk om die wielkastbeschermers achteraf te plaatsen
Ik geloof daar niet veel van. Een forumlid hier heeft ze ook naderhand laten monteren. Durf alleen niet te zeggen wie dat was. Even zoeken denk ik.Blijkbaar is het niet mogelijk om die wielkastbeschermers achteraf te plaatsen
Of ze moeten heel de wagen afbreken en terug opbouwen blijkbaar.
sg1987, vind je het dan zo mooi om optisch NOG grotere wielkasten te hebben?
En nu ik toch bezig ben, nog een vraag. Wie heeft er reeds ervaring met die mooie Car Bags voor in de Karoq? Ik zag een aanbieding van rond de 300 euro, voor een set van 6 tassen, precies op maat.
Helemaal eens. Ik vind de wielkasten met de kunststof rand ook echt veel mooier en maakt het af als 1 geheel. Zonder lijken de wielkasten best raar. Kom regelmatig 1 tegen die het niet heeft..ben blij dat ik het wel hebAbsoluut.
Het gaat gewoon over het feit dat zonder die kunststof rand er iets ontbreekt aan die wielkasten. Voor en achter een hele hoop zwart dat onderbroken wordt door wielkasten.. zonder zwart.
Is ook zo goed als de enigste SUV die dat niet heeft. het stoort me zwaar.
En nu te sparen bij BP en als je nog zat Freebees hebt dan zijn ze zelfs graties....Ik gebruik de tassen van Thule
Wat een onzin verkoopt jouw dealerBlijkbaar is het niet mogelijk om die wielkastbeschermers achteraf te plaatsen
Of ze moeten heel de wagen afbreken en terug opbouwen blijkbaar.
Nou, de dealer heeft het zelf niet gedaan, maar de aflever afdeling van Skoda, maar zeker niet af fabriek.Wat een onzin verkoopt jouw dealer
@Pendragon heeft ze ook achteraf laten plaatsen en wel bij de Skodadealer