Karoq Vragen & Weetjes

Pendragon

Donateur
Dat doet de Bluetooth voor de telefoon wel. Wie het eerst komt ..... die wordt gepaired.

Euh...bij mij zijn beide telefoons tegelijk gepaired als we samen in de auto zitten. Beide telefoons werken dan via Bluetooth. Ook heb ik nooit het probleem dat wie het eerst komt gepaired wordt, tenminste ons nog nooit overkomen. Hoe weet ik dat? Nou we hebben allebei eigen favorieten in beeld.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
Het systeem "kijkt" niet naar wie er als eerste instapt maar naar de sleutel waarmee wordt ontgrendeld.

Daar ben ik het niet mee eens, sorry :) Het is regelmatig zo dat mijn vrouw al in de auto zit en als ik dan aan de bestuurderskant instap alles gewoon netjes voor mij ingesteld staat. Ik zie dan ook mijn naam in beeld. Hij merkt dan toch echt dat ik met mijn sleutel aan de bestuurderskant instap.

wakkie

Senior Member
Klopt helemaal @Pendragon. Als je de deur aan de passagiers zijde opent, dan gebeurt er niets. De sleutel werkt alleen bij het openen van de deur aan de bestuurders zijde. Heb het toevallig vandaag meegemaakt.

dn-co

Actief lid
Klopt helemaal @Pendragon. Als je de deur aan de passagiers zijde opent, dan gebeurt er niets. De sleutel werkt alleen bij het openen van de deur aan de bestuurders zijde. Heb het toevallig vandaag meegemaakt.
Heb ik weer wat geleerd.
Mijn aanname zat wellicht in het gegeven dat ik nog heel ouderwets altijd het portier open voor passagiers en daarmee dus ook altijd de auto ontgrendel:)

wakkie

Senior Member
Ik heb wel gemerkt dat als de vorige bestuurder de auto niet op slot heeft gedaan en met een andere sleutel wordt ingestapt de personalisatie niet automatisch werkt maar je in het dashboard je naam moet activeren/bevestigen.

De Stip

Forumguru
De foto vertekend een beetje, omdat de dealer even snel een plaatje naar me stuurde en niet de moeite nam om de auto op een goede plek te zetten. Je ziet nu ook het weerschijnen van de omgeving. Maar anyway, ik vond het leuk dat hij zo attent was om me een app te sturen. Eerdaags ga ik even kijken, want er zijn nog wat (kleine) verschillen te ontwaren tussen 2019 en 2020 modellen, zoals dat lampje in het spiegelhuis dat waarschuwt over je dode hoek.

De Stip

Forumguru
Is er al iemand die de dynamische knipper LED's in zijn Karoq spiegels heeft gezet? Ik kwam ergens op ons forum een post tegen, dat ze in een Octavia zaten en zagen er vet uit. Zou het een moeilijke klus zijn?

Bovenaan Onderaan