Dank voor het meedenken en de tips
Het blijft bij SD kaartjes en misschien af en toe een USB stick, maar heb liever ook dat dat laatje dichtgeschoven kan worden. Zal een paar SD kaartjes nemen en de muziek komt er heus in een redelijke birate op, minimaal 192 al heb ik er wel een paar nummers op de USB die daar weer onder zitten, maar was dan het zoeken naar beter effe zat
Soms is de opname van huis uit al niet lekker, en dan kun je er nog zo'n hoge bitrate van hebben, het zal dan nooit geweldig worden.
Spotify doet het lekker, iets voor de wederhelft om met de phone te kl..i.n, maar niets voor mij, maak ook wel veel korte ritjes en dan moet het niet allemaal te moeilijk, radio of SD/stick en klaar.
Als de muziek echt heel goed moet klinken, dan luister ik thuis, beschik over een goede set en als ik naar muziek wil luisteren, dan luister ik dan ook echt naar de muziek, in de auto is het meer gezelschap en achtergrond, geen hoofdzaak, dat het dan ook nog een beetje lekker klinkt is mooi meegenomen en moet ook wel, anders wil ik er niet eens naar luisteren
Ga zo beginnen met het bestellen van een paar SD kaartjes