Bij mij gaan sinds gisteren de parkbeeps een stuk zachter. De muziek dempt niet meer zo hard lijkt wel.
Ik heb wel in het instructieboekje gelezen hoe het harder moet/kan, maar ik snap niet waarom het ineens zachter gaat.
Je kunt echt alles aanpassen: volume voorzijde, volume achterzijde, toonhoogten voor en achterzijde, hoe hard de muziek moet dempen. Echt alles. Alleen snap ik niet waarom het plots anders is geworden.
Ik geloof je, zelfs al had je het niet vermeld, dat je het instructieboekje hebt gelezen, heb dat zelf gedaan en doe het nog steeds regelmatig als ik iets probeer te vinden of zomaar om iets wijzer te worden.
Het is echt een waardeloos rommelig geheel in dat boekwerk, vreselijk lastig te lezen omdat ze niet je auto er in beschrijven maar iedereens auto, dus auto's met compleet andere uitvoeringen en dingen waarvan je je afvraagt heb ik dat er nu wel of niet standaard inzitten of was het een extra en als het dan wel een extra is hoe heette het ook al weer
En dan kom ik bij jou om je te willen helpen, maar ik heb geen idee wat er allemaal voor fraais in jouw bolide zit, kan je alleen maar een klein beetje helpen als je net als ik het Amundsen systeem hebt, heb dat zelf met de 8 speakers, dat is zonder sub en zonder een centerspeaker(heb een opbergkastje midden op het dashboard).
Ik denk, weet het niet zeker, maar had ongeveer dezelfde ervaring als je hebt beschreven, maar dan met het volume van de mevrouw van de navigatie, ze had een heel normaal volume en zomaar plots ging ze heel erg fluisteren en kon ik haar bijna niet meer verstaan, nu was ik haar alstublieft zeggen wel aardig zat, maar het niet meer verstaan van de rest ging weer even te ver
Ik had ook zoiets..... van hoe is dat nu mogelijk, maar het bleek dat ik tijdens de dame haar praten het volume van de radio(dacht ik) zachter had gezet, maar het was niet het volume van de radio alleen, ik had tevens de dame haar mond bijna gesnoerd. De volume regeling van de dame bleek op 3 manieren te regelen te zijn: 1 op het scherm bij meldingen zit onderaan een balk, deze balk kun je met je vinger verschuiven en zodoende het volume instellen, 2 dan heeft de Amundson nog een draaiknop(vind ik zelf reuze praktisch) bij het systeem om het volume mee te regelen/in te stellen en omdat je arm wel eens uit de kom kan schieten hebben ze het ook nog mogelijk gemaakt om het volume van de dame te regelen aan het stuur, in mijn geval had ik toen de dame bijna gekeeld met dat knopje aan het stuur.... Nu concentreer ik mij voornamelijk op het rijden en dat is wel nodig met het drukke verkeer waar ik mij regelmatig in waag en zodoende duurde het even voordat ik er achter kwam hoe je de boel dus ook kan ontregelen als je nietsvermoedend aan een wieltje draait
Ik vermoed dat het bij jou ook wel zoiets zal zijn
@064harry , tijdens de parkeerbeeps proberen het volume aan te passen zou zomaar kunnen lukken, mocht het net dit verhaaltje niet gelukt zijn, dan mag je me vertellen welk systeem er precies in je bolide zit, ga ik samen met je in dat boekwerk spitten om het geheim te ontsluieren