Ik laat me "verrassen" bij de aflevering over plm. 4 weken, volgens de prijslijst per 01-01-2018 zou de Middenarmsteun achter er vanaf de Karoq Business Ambition aanwezig moeten zijn, tijdens de bestelling op 29-01-2018 van de Karoq Style Business is hier geen melding van gemaakt door de verkoper.
Ik heb de melding ook niet gehad, werd getriggerd door de opmerking van een mede forumlid. Vandaar ook de mail naar de dealer. Dealer verschuilt zich achter deze:
Begrijp je gedachte, helaas is het zo dat in dezelfde prijslijst op de achterkant deze tekst gemeld wordt:
Afhankelijk van de gemiddelde CO2-uitstoot per kilometer, zoals vastgelegd in de Europese typegoedkeuring geldt een korting of een toeslag op de BPM. Deze zijn in deze prijslijst reeds verrekend. Het BPM-bedrag wordt wettelijk bepaald op het moment van aanvraag van het kenteken en is gebaseerd op de op dat moment geldende gemiddelde CO2-uitstoot per kilometer. De BPM-bedragen in deze prijslijst zijn gebaseerd op de actuele gemiddelde CO2-uitstoot. Alle vermelde consumentenadviesprijzen zijn verkoopprijzen inclusief, btw, bpm, rijklaarmaakkosten, recyclingbijdrage en leges.
Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen of andere informatie te allen tijde voorbehouden. De importeur behoudt zich het recht voor zonder nadere kennisgeving wijzigingen in prijzen en/of uitvoeringen door te voeren. Getoonde afbeeldingen kunnen meeruitvoeringen bevatten die tegen meerprijs leverbaar zijn. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op hetgeen eerder is gepubliceerd. Aan de inhoud van deze prijslijst kunnen geen rechten worden ontleend. Hiermee komen alle voorgaande prijslijsten van de ŠKODA KAROQ Business te vervallen. Gehele of gedeeltelijke nadruk in welke vorm dan ook is zonder schriftelijke toestemming van de importeur niet toegestaan.
Wij worden hierdoor net zo verrast als jou. Natuurlijk vinden we het heel vervelend dat de middenarmsteun niet in zit terwijl dit in eerste instantie wel vermeld werd, maar bovenstaande sluit helaas uit dat we nergens aanspraak op kunnen maken.
Betekent eigenlijk dat ze gehele standaard optielijst kunnen laten vervallen en dan bovenste aangeven...