Ja, dat kan zeker. Kan ook met obdeleven als app.Is die vet irritante piep uit te zetten, die de Karoq produceert als je met de draaiende motor de bestuurdersdeur hebt openstaan? Als ik de auto start met de deur open, dan gaat dat irritante ding al loeien. Of kan ik dat ding verwijderen???
Zie screenshots. Zo kun je het aanpassen. Switchen tussen auto/classic etc kun je in je mfd ook doen door de view knop ingedrukt te houden.Ik heb de vraag ook al uit staan bij @Pendragon , maar nu ook even aan de rest van het forum. Hoe pas ik de gegevens linksboven in het display aan? Nu staat er lange tijd en dat vind ik totaal niet boeiend.
Bekijk bijlage 82462
Had ik dat in post #1176 al niet vrij exact beschreven?Als je het middengedeelte op Overzicht (voertuiggegevens) zet, kun je met indrukken het rechter scrollwieltje de weergave linksboven veranderen tussen “lange tijd” / “sinds start” / “sinds tanken”.
Heb je mijn posts met screenshots ook gezien? Je kunt er echt iets anders inzetten, totaal anders dan sinds tanken sinds lang en sinds vertrek. Dus een totaal andere functie. Even stoeien maar kan echt.Het is gelukt en vraag niet hoe,,,,, Via via kom je door wat menu's en kun je uiteindelijk kiezen uit de volgende drie, welke dan in die view links bovenaan geshowd worden;
lange tijd
sinds tanken
sinds vertrek
Ik heb hem nu maar op sinds vertrek gezet, niet dat ik die info nodig heb, maar het is nog de meest valide van die drie keuzes.
In de Karoq ook hoor, als je maar weet hoe het moetEn zo zie je maar dat vooruitgang geen verbetering hoeft te zijn.
Deze drie keuzes die jij via via moet maken , ging voorheen nog heel makkelijk !
Bij de Fab3 is dit echt in 3 sec geselecteerd