topperruben
Lid
Dank voor reactie. Kan dus niet zeker zijn van feit of auto wel of hier afgesloten is. Jammer.
Het gaat niet om Hill hold, maar auto hold. Dat knopje zit links van je elektronische rem. Als je die gebruikt gaat alles automatisch. Echt de beste optie die je op je auto kunt hebbenDag Canon-Eye, ik heb wel een elektronische rem, echter geen hij-hold.
Ik vrees dat het dus niet automatisch gaat.
Doe ik echt nooit. Je leert ermee omgaan en zolang je de rem niet volledig indrukt werkt de gewone rem nog. Probeer maar eensMaar wel uitzetten bij bv. Inparkeren e.d., want dan kun je met de voet op de rem dankzij de kruipneiging tot op de centimeter nauwkeurig manoeuvreren en voorkomen dat je net iets te ver doorschiet.
Goh ik heb dit er niet opzitten bij de Fabia, en toch hoef ik zelden de handrem te bedienen......Inderdaad AutoHold in de juiste stand zetten en je zult zelden meer de handrem te hoeven bedienen!
Regelmatig staan ze zomaar weer uit. Zet ik ze weer aan, werkt het een poosje en dan ineens staat het weer uit.Ik kreeg trouwens geen berichtjes meer van mijn Karoq dat b.v de deur open gaat of dat de auto zich verplaatst oid.
Zie ik dat alle notificaties uitstonden.
Waarschijnlijk iets met de update van mijn telefoon ofzo.
Meer mensen hier last van?