De Stip
Forumguru
Helaas zit er in mijn Karoq van MY20 geen wireless CarPlay. Was het maar zo.... Ik hoop dat als ze de Amundsen gaan vervangen, dat er een nieuw type voor in de plaats gaat komen.
Of zou dat niet gaan lukken vanwege de overige apparatuur en bekabeling? Geen idee eigenlijk, we gaan het wel zien. Morgen naar de garage en dan wil ik een oplossing horen. Van de dealer en niet van PON!
Vandaag is er wederom een software update gedaan, wat helaas geen soelaas heeft geboden. Ook zie ik nu een rare kleuring van mijn scherm. Ik kan zelfs helemaal geen verbinding meer maken in CarPlay. Daarbij is ook mijn off rood scherm verdwenen, wat er eerder wel gewoon heeft gezeten.
Maar goed, het team bij De Waal staat steeds klaar om er alles aan te doen en laten we hopen dat er een dezer dagen en permanente oplossing zal komen.
De foto's zijn niet van top kwaliteit, maar zo zie je wel hoe mijn Amundsen zich nu gedraagt;
Op foto van m'n digitale dashboard zie je ook dat hij rechts aangeeft, dat het infotainment systeem is uitegschakeld, terwijl hij gewoon aan staat en tevens start de auto op met achtereenvolgens het verschijnen van; maak de voorruit schoon ivm verkeersbord herkenning, maak de voorruit schoon ivm licht assistent enz. En dat, terwijl de voorruit brandschoon is op dat moment.