Vandaag via hun website een klachtenformulier ingevuld, afwachten hoe ze daarop reageren. Het was natuurlijk het makkelijkste om mij met een kluitje het riet in te sturen, maar ja tegenwoordig heb je internet met o.a. dit forum met behulpzame leden.
Bij mij waren ze enkel vergeten de dop van het remvloeistof reservoir te plaatsen, dit werd zonder smoezen gelijk hersteld. Ook waren ze vergeten dat ik de chroom teksten niet op de achterklep wilde hebben, dat werd gelijk verwijderd. Voor de aflevering waren ook nog eens, zonder extra kosten, een aantal onderdelen geplaatst zoals deurbescherming, andere spiegelkappen, metallic zwarte grill omlijsting en metallic zwarte emblemen. Een keurige aflevering, zo kan het dus ook.
Verbaast over de weinig klantvriendelijke behandeling die je kreeg van je dealer, iets dat overkomt als de ons helaas welbekende....... het is een producteigenschap...... methode om vooral maar geen service te hoeven verlenen.
Zelf helaas in het verleden ook heel slechte ervaringen gehad met zowel Seat als Skoda dealers, de Seat ging in de inruil naar een ander merk en de skoda mocht blijven, doch ging in onderhoud naar een niet VAG gerelateerd bedrijf en werd na 8 jaar rijplezier ingeruild voor een niet VAG merk. Heb bij mijn huidige dealer mijn slechte ervaringen gedeeld en zij weten nu dat ik extra kritisch ben, ze weten ook dat ik er in het geheel geen moeite mee zal hebben om het onderhoud elders te laten verzorgen, er zijn niet voor niets een groot aantal bedrijven die kennis van zaken hebben mbt tot VAG produkten.
De Karoq is volgens zeggen van mijn dealer een probleemloos model, hoop dat ze gelijk houden
Ben benieuwd naar hun reactie, hoop dat je deze met ons wilt delen.