Mijn Karoq is afgelopen vrijdag voor de 5e keer terug geweest naar de dealer, om de Amundsen problemen aan te pakken (spontaan uit en na 20 minuten weer aan gaan, Apple CarPlay problemen enz.) Ik heb daar al een paar keer eerder in dit topic over geschreven.....
Uiteindelijk is het nog niet opgelost en morgen gaan ze me bellen hoe dit aan te gaan pakken. Ik ben benieuwd en mocht er een nieuwe Amundsen geplaatst gaan worden (wat ik hoop en eigenlijk niet meer dan normaal zou vinden), zou het dan technisch mogelijk zijn om er de nieuwste variant voor in de plaats te zetten? Met draadloos Apple CarPlay en de features die je ook in MY21 terug vind zoals de via de My Skoda app te bedienen gadgets?
Ik betaal er desnoods wel een meerprijs voor, zolang het gezeik maar een keertje afgelopen is met het huidige apparaat. Sorry, maar be er echt klaar mee
Ook hebben ze een achterbumper binnen werk deel vervangen, wat er voor gezorgd heeft dat de elektrische achterklep nu eindelijk netjes aansluit bij de rest van de carrosserie. Voorheen trok hij na sluiten, zichzelf nog bijna 'n halve centimeter naar binnen, wat er echt niet netjes uit zag. Opgelost dus en blij mee!
Verder is er weer gezocht naar een oplossing voor het lawaai dat de remmen maken bij langzaam remmend achteruit manoeuvreren. Omdat er een tijd geleden al van die gemodificeerde remblokken zijn gemonteerd, weten ze nu geen andere oplossing. Ook daarover nemen ze morgen weer contact met me op.
Keep you posted!