Leesverlichting en handschoenkastje verlichting vervangen voor LED. W5W T10 universal Hypron series (223)
Ook gekozen voor de LED verlichting van
www.hypercolor.de (kleurtemperatuur neutraalwit 4000K). Dak verlichting achter 38mm LED festoon style lamp Hypron series (221)
Kofferbak, spiegel, deur (rood) en kenteken verlichting vervangen voor de verlichtingsmodules van superskoda.com. Geen error codes (tot nu toe)
De eerste spiegel met ipad ernaast en filmpje van superskoda rustig uitgevoerd in 40 min. Tweede spiegel was in 15 min klaar.
Moest inderdaad wel even klein randje wegsnijden uit het gat waar lamp in gaat daar het lampje anders net niet past.
Ik had ook de leeslampjes voor van superskoda (kopacek) zie foto. Maar ipv deze heb ik de gewone lampjes van hypercolor geplaatst om twee redenen: vond ze te veel te blauw/paars (6500K) en je moet de hele behuizing slopen om ze te kunnen plaatsen. Dat vond ik te veel risico.
Nu nog de voetverlichting maar het was gewoon te koud. LED lamp W5W T10 slim side Hypron series (229)
En wil de mistlampen nog vervangen maar dat zal wel even duren vanwege andere zaken