Hallo heb nu meerdere malen de topics gelezen over kentekenverlichting en mist lampen om deze te vervangen door led
Maar ben er niet uit, welke leds kan ik nu het beste nemen die geen storingen veroorzaken en die ik er zelf kan inzetten voor:
Kentekenverlichting
Mistlampen
Ik dacht dat het bij de O3 wel makkelijker zou gaan. Zie best vaak O3's rijden met led, dus dacht dat hun canbus wel geschikt zou zijn. Maar ben geen expert
Ik heb na het lezen van dit forum besloten om de bestaande halogeenlampen niet te vervangen voor leds, maar door andere halogeenlampen met dezelfde wattages. Zo heb je gegarandeerd geen storing en past alles zonder aanpassingen.
Bovendien vind ik het ook mooier, en de mistlampen zijn een kwart van de prijs van LEDS met weerstand.
H15 (dagrijverlichting)
H7 dimlicht + H8 mistlampen (met bochtverlichting)
Ook de kentekenplaat verlichting heb ik vervangen door halogeen lampjes (W5W) met blauw glas, waardoor wit licht. Het geeft alleen niet veel licht, op de foto is het niet goed te zien, maar het is niet meer geel en ziet er chique uit
Alle lampen dus vervangen voor halogeenlampen met blauw glas, waardoor wit licht. Niet duur, geen storingen en mooi en veel licht!
Ik heb na het lezen van dit forum besloten om de bestaande halogeenlampen niet te vervangen voor leds, maar door andere halogeenlampen met dezelfde wattages. Zo heb je gegarandeerd geen storing en past alles zonder aanpassingen.
Bovendien vind ik het ook mooier, en de mistlampen zijn een kwart van de prijs van LEDS met weerstand.
dat zul je toch iets duidelijker moeten omschrijvenZiet er toch nog vrij complex uit