Kersverse S2C 4x4 rijder

DiV6

Lid
Gisteren onze Superb Combi 3.6fsi 4x4 gehaald uit Duitsland, was van Skoda Duitsland geweest. Hij is van feb 2010 en heeft 12.500 km gelopen.
Wat heb ik genoten op weg naar de RDW!!! Helaas staat tie nu alleen maar mooi te wezen in de carport wachtend op zijn nederlandse kenteken...
Super complete auto! oa standkachel en TV aan boord:super:

MarcoO2

Forumguru
ik mag niet jaloers zijn...

Nee serieus.... geweldige wagen heb je gekocht!!! En wat een uitrusting, daar zul je weinig aan tekort komen! Ik zeg: foto´s... en rij/ervaringen... en een verplichting om naar de eerste de beste forummeeting te komen! :winkie:

___JC___

Forumguru
Pfff, gefeliciteerd. Heb dr ooit een stukje in mogen proefrijden. Heerlijke bak, wel erg slecht voor je rijbewijs volgens mij. :grin:
Veel plezier ermee!

Captain Hook

Forumguru
Ach so, ein Jahreswagen?

Mooie wagen!

Zulk soort autorijders moeten we koesteren! Ze sponsoren onze schatkist met extra accijnsopbrengsten op de verbruikte brandstof. Petje af! :grin:

Wasmachineman

Forumguru
DiV6, welkom hier! Veel rijplezier, wat was je vorige wagen? Ook zoiets?

Edit: Chris is nog steeds bij de dealer zelf om dit te overtreffen??

DiV6

Lid
Dank voor jullie reacties!
Een kleinere motor had ook gemogen, maar dit is de enige S2C die 2000kg mag trekken in combinatie met een automaat en dat hebben we nodig (2 paards trailer). Onze vorige auto was een ML 400CDI AMG (4 jaar gereden) en ik heb eind jaren negentig 1 jaar in een Golf III VR6 gereden, met die bekeuringen zal het dus wel meevallen ook omdat wij geregeld door Duitsland naar noord of zuid nederland rijden en daar ons hart weer even kunnen ophalen...:yeah:
Wist niet wat een jahreswagen was, even gegoolgled...weer wat geleerd!

Waar op het forum kan ik zien of er meetings georganiseerd worden?

___JC___

Forumguru
De +200pk meeting. Dat zijn de leukste. :smirk:
ML400CDI lijkt me ook niet verkeerd, heb je die nu ingeruild?

MarcoO2

Forumguru
plaats van meeting: parkplatz Nurburgring! :grin:

ontopic: wat was de reden om de ML in te ruilen voor deze auto? Leeftijd?

DiV6

Lid
Nurburgring lijkt me niet verkeerd!

De ML was van 2002 en we hebben hem 4 jaar gereden van 112.000 tot 215.000km. Super gave brute auto maar erg duur in reparaties en die zijn er nogal wat geweest, in totaal voor 16.000 euro in die 4 jaar. Toen hij me onlangs drie keer liet staan met volgens de dealer drie verschillende electrische storingen (verstuiver, computer en contactslot) was de maat vol. Ik hoop met de skoda meer geluk te hebben.

Hetzer

Forumguru
Hey wekom Div6,
Veel plezier op het forum en nog veeeeeeeeel meer plezier met je geweldige auto,
Wil je wel wat foto´s plaatsen , ik ben erg benieuwt

Bovenaan Onderaan