Kersverse S2C 4x4 rijder

plaza

Forumguru
Die 4 uitlaten EUR 1.500.

En dan heb je geen PK en NM winst, dus puur uiterlijk vertoon.
Doe er 900 € bij , en je hebt bij de tuner een chip + Milltek uitlaatsysteem
incl race kat, dat betekend wel +/- 70 PK en 125 NM erbij , kijk, dan gaat
het ergens over.

DiV6

Lid
Ja dat de 400CDI's onbetrouwbaar zijn is ons inmiddels duidelijk, geen hond wil hem inruilen ook de plaatselijke skoda dealer gevraagd, heb nog steeds geen inruilprijs gekregen... Uiteindelijk ML verkocht aan de MERC dealer en de skoda maar zelf geimporteerd. Ging ook prima, alleen dat wachten op een kenteken duurde wel errrrug lang :(

Schitterende auto! Top! De uber-Skoda. Die misten we nog op dit forum. Ik vind met name die 4 uitlaten wel bruut die eronder zitten. En de auto is natuurlijk retesnel dankzij de geweldige motor. Complimenten voor de aanschaf en veel plezier.

ps....de 400CDI motoren zijn berucht vanwege hun onbetrouwbaarheid. Ik verwacht dat je 3.6 meer Freude gaat geven.

DiV6

Lid
Vandaag de eerste dag gereden in deze bijzondere auto, ondanks het grijze weer was er op mijn gezicht een continue bigsmile te zien :super:

sitechris

Donateur
Op een video ergens op Youtube (ben link vergeten) klonk de auto ook erg bruut! Schitterende auto, vooral fijne Autobahn beul lijkt me. Lekker incognito kunnen rammen op linkerbaan. Ideaal!

Bovenaan Onderaan