Kersverse S2C 4x4 rijder

DiV6

Lid
Tja feitelijk zijn er een aantal extra's je reinste onzin, maar het aanbod van 2de handse 3.6fsi's is nu eenmaal erg dun gezaaid.
Ik wil er alleen zo graag in rijden, het duurt wel lang hoor dat wachten op een nederlands kenteken!!!

Captain Hook

Forumguru
Dit lijkt me een heel vervelende auto om vele uurtjes in door te brengen. :winkie:

:super: Hetzij stilstaand, hetzij zoevend over 's-lands (en Autobahn) wegen.:super:

Mr_McPhisto

Actief lid
Hele hele hele gave wagen Div6!!
Alleen, zie ik nou op de foto's op het rechtermistlicht condens?
Als dat zo is, kan je dat laten vervangen. Althans, heb ik wel gedaan. Ik had het bij beide lichten. Ging er helemaal niet meer uit en is onder garantie gedaan.

Maar superbak man. Gefeliciteerd.

DiV6

Lid
Scherp gezien Mr.McPhisto! Het klopt bij de rechter meer dan bij de linker, zodra ik het kenteken heb ga ik naar de dealer, er zit uiteraard nog fabrieksgarantie op.

aan JC: Dit zijn de velgen waar de winterbanden op zitten, de LUNA 18inch met zomerbanden heb ik te koop staan, ik wil toch graag de Themisto's of de Luxon's van de kwartaal aanbieding van SKODA. Geef me eens advies!!!

___JC___

Forumguru
Ik heb zelf Themisto's en die vind ik erg mooi staan. Maar...die luxons met donkere binnenkant staan ook niet verkeerd moet ik zeggen. Als ik nu zou moeten kiezen zouden het de Luxons worden denk ik.

Maar welke velgen je er ook onder gooit, het blijft een dik ding!

sitechris

Donateur
Schitterende auto! Top! De uber-Skoda. Die misten we nog op dit forum. Ik vind met name die 4 uitlaten wel bruut die eronder zitten. En de auto is natuurlijk retesnel dankzij de geweldige motor. Complimenten voor de aanschaf en veel plezier.

ps....de 400CDI motoren zijn berucht vanwege hun onbetrouwbaarheid. Ik verwacht dat je 3.6 meer Freude gaat geven.

Dikke shit (sorry vh taalgebruiK) deze auto! Gefeliciteerd en veel - veilige - km's gewenst.. Een Skoda met 4 uitlaten heb ik trouwens nog niet eerder gezien..

sitechris

Donateur
SCU heeft ook een 3.6 rijden. Ze hebben trouwens ook een 1.8 met 4 uitlaten rijden. Das dan wel weer beetje jammere tuning.

plaza

Forumguru
. Ze hebben trouwens ook een 1.8 met 4 uitlaten rijden. Das dan wel weer beetje jammere tuning.[/quote]

Hangt er vanaf of er motorisch ook wat veranderd is , maar liever een 1.8 tsi met 300 PK en geen 4 uitlaten , dan 160 PK met 4 uitlaten...:winkie:

___JC___

Forumguru
Die 4 uitlaten zien er gewoon dik uit. Moeten ze het wel allemaal doen anders is het geen gezicht natuurlijk. Wel duur die uitlaten, heb weleens geinformeerd en dat kwam op ruim EUR 1.500.

Bovenaan Onderaan