Nee hoor dat gaat niet lukken. Moet bijna tegen de deur zelf aanstaan.Ff tussendoor wat is het bereik voor kessy? Kan iemand de auto starten als je sleutels in het huis aanwezig is en de auto dicht bij de voordeur?
Dus kan hem gerust binnenshuis vlakbij auto laten liggen!Nee hoor dat gaat niet lukken. Moet bijna tegen de deur zelf aanstaan.
Ff tussendoor wat is het bereik voor kessy? Kan iemand de auto starten als je sleutels in het huis aanwezig is en de auto dicht bij de voordeur?
+1Ik kan ook starten met de sleutel in de kofferbak. Jas ligt daar met mijn sleutels in de zak....
Volgens de handleiding kan je de deur openen als de sleutel zich binnen een straal van 1,5m bevind van de deur en kan je de wagen alleen maar starten indien deze in de auto aanwezig is. Echter mag deze niet in de koffer liggen, anders werkt het ook niet.
Ik heb dat allemaal netjes getest en ja hoor, alles klopt
Dat probleem heeft mijn S2 inderdaad ook.Yep, wat ook grappig is. Heb je de sleutel in je zak en ben je tijdens het wassen de boel aan het afspuiten (normale waterdruk), gaat de boel ook open of dicht.Idem tijdens het wassen als je bij de hendel komt.
Tsja, dat krijg je als allerlei simpele dagelijkse dingen worden uitbesteed aan gadgets die je uit zichzelf gaan "helpen".Klopt. Ook ervaren afgelopen week. open/dicht/open/dicht.....