Ehhhh , jij laat je ermee de weg op gaan !!en daar stuurt ie mij mee weg over de snelweg..
Alle 4 de banden gewoon op 1,2 bar.
Redenering klopt op zich, maar hier niet terzake...als bandprofiel 1,2mm zou wezen en je word staande gehouden dan kun je zelf de bekeuring betalen !
GA je er ook vanuit dat hij schade vrij is ? Terwijl als je terugkomt hij gecontroleerd word op schade en verbruikte brandstof ( bijgevuld )ga ik er vanuit dat de banden igg op spanning zijn..
WTF?!? 420 euro voor een accu vervanging?Slik. Net besloten dat de garage (VAG Car service Bergschenhoek) er een nieuwe EFB accu in mag zetten. Ging (standaard) 10% onder de dealer prijs zitten maar vroeg toch 420 euro.
Nee Captain, met de huidige goudprijzen is het helaas nog een gouwe randje !!is idd voorzien van gouden handgrepen
Slik. Net besloten dat de garage (VAG Car service Bergschenhoek) er een nieuwe EFB accu in mag zetten. Ging (standaard) 10% onder de dealer prijs zitten maar vroeg toch 420 euro..........
Ik wist niet dat ze ook een A3 in de pool hebben, ik krijg steeds een Golf Variant mee, maar herken wel de koppeling die niet bepaald top is......
Tweede punt; krijg ik een leenauto mee.. een ruim 20 jaar oude audi a3 met een hele kerstboom aan storinglampjes waaronder de airbag. Koppeling zat zo hoog dat je bijna met je knie tegen het stuur zat om te kunnen bedienen.. ik denk.. wat stuurt dag ding zwaar.. tja.. oude kut auto. Misschien geen stuur bekrachtiging? Nee. Alle 4 de banden gewoon op 1,2 bar.. en daar stuurt ie mij mee weg over de snelweg..
Krijg ik achteraf als antwoord; ja.. niet ideaal maar kan wel.. sjonge jonge.. is dat je visite kaartje............