Mwah dat is niet helemaal waar. Ik probeer juist de andere auto's er tegen af te zetten.
De Skoda is een beetje de norm voor me nu, ook omdat iedereen die CVT zo afkraakt. Het probleem is dat wanneer mensen me vertellen dat ik het niet moet doen, ik ze altijd ongelijk wil geven en het alsnog doe. Dus ja, daarom lonkt de Auris ook nog zeker
Ik heb ook de V40 nu bekeken en volgeladen met opties... dan kom ik op net onder de €300 per maand met een handbak. Ook een heel mooie auto die V40! Erg, erg slim in elkaar gestoken bij Volvo. Maar dat gaat hem niet worden, én te duur én geen automaat.
De Skoda nog even aangekleed met alles wat ik aan kan klikken:
MaxiDot kleurendisplay..
Lichtmetalen velgen 17 inch Teron..
Sunset..
Stoelverwarming op de voorstoelen..
Chromen raamlijsting..
Pacific Blue..
Trekhaak vast voorzien van 13-polige kabelset..
Dat, opgeteld bij de toch al niet karige Ambition Businessline is het een heel complete wagen.
De kleur is alleen net zoals bij de Auris lastig... ik kan kiezen uit wit,
corrida red (niet dus) en pacific blue. Ik heb nu Pacific Blue gekozen, maar ik kan heel weinig foto's vinden. Als ik ze vind, ziet het er heel flets uit. En wit en rood... is dat mooi??
Morgen eens terug naar de Skoda en Toyota dealers.
Ik wil die kleuren in het "echt" zien.
Wat vinden jullie zwaarder wegen bij een lease, opties binnen waar je elke dag tegenaan kijkt en op zit, of het kleurtje? Liever heb ik Race Blue of zwart of een mooie zilver kleur.. maar dan vallen Sunset, stoelverwarming en chroom weg.