lugolux78
Forumguru
Hahaha, of @Corné de Kluijver inhuren, kan ook.
Oké, hmmm zal er eens op letten. Ik rijdt namelijk zeer regelmatig, 2 á 3 keer per week, met huurauto's. Zijn over het algemeen vrij nieuwe auto's
Dat kan idd nog steeds, dat is overigens hoe ik altijd de cruise control heb gedeactiveerd ipv het koppeling of rem pedaal te gebruiken. Nieuwe functie is wel prettig vind ik maar vraagt enige gewenning.Maar heb je nog wel de keuze om de CC uit te schakelen (met behoud van de laatste snelheid in het geheugen) door het knopje bovenop tot de aanslag te duwen, en dan later zelf weer op de Resume-knop te drukken zonder dat de auto intussen "zelf" initiatieven onderneemt?
Ik heb gelezen dat dit kan liggen aan de weekmakers in de kunststof onderdelen die uitdampen.Dit heb ik dus ook.. wat kan ik hieraan doen? Dat kan ik niet terugvinden.
- Beslaan voorruit
je bent zeker niet de eerste alleszins, moest dat een troost kunnen zijnik krijg net een melding; controleer oliepeil
Ik lees het al vaker, maar er staat nu bijna 10.000 op de teller en ik krijg net een melding; controleer oliepeil?
Hebben heel veel mensen hier last van of begin ik het gevoel te krijgen dat ik net een pech versie heb? (gezien de windruis die weinig mensen hebben en de stoel die doorzakt?)
is de waterpomp al nagekeken geweest? Als ik het mij nog goed herinner, denk wel slecht 1 geval, is er bij een nieuwe O3 vrij snel de waterpomp toen vervangen.Koelvloeistof inmiddels wel al 3 maal bijgevuld, oorzaak onvindbaar.