Dat met die parkeersensoren heb ik nu voor de tweede keer gehad. De eerste keer ermee naar de dealer geweest. Hebben toen de trekhaaksoftware ge-update (stond als foutcode in het systeem). Heeft dus niet echt geholpen..Laatste week raar verschijnsel. Wanneer ik de auto start en de Columbus start op werkt de radio niet.
Ik zie wel de voorgeprogrammeerde zenders en kan ze ook kiezen maar geen geluid (media wel geluid). Alleen door radio een re-boot te geven (aan/uit ingedrukt houden) lost dit zich op.
Ook recent een paar keer opgetreden is dat ik wanneer de auto start de parkeersensoren niet werken (lange pieptoon bij inschakelen achteruit) en de display tussen de tellers meldt dat lane-assist niet beschikbaar is. Bij uitschakelen contact (wachten tot alles lampjes in interieur van ramen bv gedoofd zijn) en opnieuw starten is het probleem weg.
Herkent iemand dit.?
38.000 op de klok en de aandrijfassen beginnen weer te tokkelen als voorheen. Ik geloof bij 25.000 km zijn ze na veel storingzoeken vervangen en was het weg.
Gas in de bocht ofzo, toktoktoktok.... Het valt nog mee, maar zo begon het vorige keer ook.
Tevens nieuw, een krakende wielophanging op drempels, vooral als ik rem of gas geef tijdens oprijden of verlaten drempels.
Geen flauw idee wat je daarmee bedoeld @lugolux78