'k Vind het al knap dat er een auto in kan. Lukt bij mij niet...let vooral niet op de rommel in mijn garage
38.000 op de klok en de aandrijfassen beginnen weer te tokkelen als voorheen. Ik geloof bij 25.000 km zijn ze na veel storingzoeken vervangen en was het weg.
Gas in de bocht ofzo, toktoktoktok.... Het valt nog mee, maar zo begon het vorige keer ook.
Tevens nieuw, een krakende wielophanging op drempels, vooral als ik rem of gas geef tijdens oprijden of verlaten drempels.
Kip overreden?
Klinkt als een probleem met een homokineet?
Ik zit sinds kort ook met een tokkend geluid linksvoor. Ben er al met naar dealer geweest maar dan hoor je het zoals gewoonlijk niet. Heeft het niet altijd en is altijd met verschillende weersomstandigheden.
Ben me ook al suf aan het zoeken geweest en al alles gecontroleerd maar nergens zit er speling op.
Sinds gisteren proberen met de parkeersensoren. Hij geeft steeds een piepsignaal en er staat een uitroepteken in beeld. Dit betekent een storing in het systeem. Vanmiddag even langs de dealer gereden om e.e.a. te laten uitlezen. Men verwachtte dat een van de sensoren defect was. Helaas geeft de BC aan dat de geluidsbox (wist niet dat dat geluid uit een aparte box kwam) het probleem veroorzaakt. Maandag 27 januari gaat mijn lieve O3 de hele dag naar de dokter voor onderzoek . Ik ben benieuwd, want nu krijg ik iedere keer een foutmelding en een piep..... Was erg fijn in de file...
neen... ben wel nogal benieuwd wat die actie inhoudt eigenlijk?@Joske en andere Belgen: al iets gehoord ivm een "dringende" terugroepaktie? Heb mailtje dat ik de dealer moet bellen voor halve dag Octaviaatje af te staan...