Mijn vorige auto was een O2 combi 1.9tdi. Daar heeft in 8 jaar geen sleutel op gestaan, nooit problemen mee gehad. Nu, van mijn huidige ben ik ook heel tevreden hoor, vind het alleen jammer dat ik nu met isolatieschuim rammels moet gaan bestrijden Ik wist niet dat het een bekend fenomeen was.@yesRS, die los liggende brandstofleiding blijft ook maar terug komen bij allerlei modellen, ik had het ook bij mijn S2, dat stukje isolatieschuim is een perfecte oplossing hoor, niets meer aan doen! Het gaat er immers om dat de leiding niet meer kan rammelen? Zo'n stukje schuim werkt subliem
Inderdaad, deze functie stond niet standaard aangevinkt, waarvoor dank mensen!Klopt je moet het idd kunnen zien. Maar volgens mij is er in de setup ook een mogelijkheid om aan te geven welke schermpjes je wel en niet wilt zien op je BC. Kan zijn dat olie temp uit staat.
Doet ie toch?bij een opstakel stopt ie ook automatisch.
(maar ja ik las net nog van een dealer die verteld dat ze 220 euro voor de kaartupdate moeten betalen terwijl die voor de O3 nu gratis te downloaden zijn; dus of dealer alles weet.......)
(maar ja ik las net nog van een dealer die verteld dat ze 220 euro voor de kaartupdate moeten betalen terwijl die voor de O3 nu gratis te downloaden zijn; dus of dealer alles weet.......)