RDW kenteken check kent 'm ook niet.Grootste kinderziekte?
Dat Skoda nu, na een week, al afstand neemt van mijn auto.
RDW kenteken check kent 'm ook niet.
Oh ja! Ik keek op RDWData.nl. Blijkbaar loopt die achter.Ehhh......op rdw.nl wel.
Waterpomp is bij mij 2 weken geleden vervangen, ergens lekkage.
Rechter Xenon Unit vervangen
Vreemde tik onder de motorkap, zodra ik bij stationair draaien een beetje gas geef hoor ik een tik. Kunnen ze niet vinden.
Mijn Navigatiesysteem is vervangen, momenteel nog steeds zo dat smorgens het touchscherm niet reageert.
Bij welke km standen zijn de diverse problemen opgetreden?
valt een defecte waterpomp ook onder kinderziektes? Gister bij 74000km ineens de geest gegeven. Wel binnen 1 dag vervangen bij de dealer. 's-ochtend 07.30u stond ik stil (groot rood scherm in dashboardmet daarop STOP! MOTOR OVERVERHIT!) en voor 6uur was ik weer onderweg.
valt een defecte waterpomp ook onder kinderziektes? Gister bij 74000km ineens de geest gegeven. Wel binnen 1 dag vervangen bij de dealer. 's-ochtend 07.30u stond ik stil (groot rood scherm in dashboardmet daarop STOP! MOTOR OVERVERHIT!) en voor 6uur was ik weer onderweg.
Mijn O3 uit okt 2014 deed dit ook. Ik heb hem vorige maand maar eens langs de Pon dealer in Naarden gebracht. Ze hebben als het goed is de stoel en de geleiderails eruit gehaald en opnieuw teruggeplaatst. Tot nu toe heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.Nu heb ik al een tijdje als ik instap of optrek mijn bestuurders stoel een standje naar achter schiet.
Meestal eerst links dat zit je scheef, en daarna weer rechts.
Probleem is dat het soms 3 keer per week is en soms drie keer per dag.
Wordt er gek van.
Nu heeft de dealer er naar gekeken en de stelling ingevet, nou dat helpt dus niet.
Nu was ik vandaag weer bij de garage voor een afspraak en daar had een van hun mensen het ook bij een MY2015 O3
Dus volgende week maar eens een onderzoek gaan beginnen tot op de bodem
Mijn vraag is zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Marco.
Mijn O3 uit okt 2014 deed dit ook. Ik heb hem vorige maand maar eens langs de Pon dealer in Naarden gebracht. Ze hebben als het goed is de stoel en de geleiderails eruit gehaald en opnieuw teruggeplaatst. Tot nu toe heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.