Darkside
Forumguru
http://updateportal.skoda-auto.com/ hier moet het lukken
ik (gelukkig, hout vasthouden) niet neenIemand gelijke problemen gehad?
2. Tijdens een korte rit begon de linkerhelft van de fans opeens puur warme lucht te blazen. Snel linker luchtroosters dicht gedraaid. Wijzigen van temperatuurinstelling veranderde niks. Na herstart probleem verholpen. Ik denk dat een van de temperatuursensoren van slag was en dacht dat het links -10 graden was of zo. Sindsdien nooit meer last van gehad.
Iemand gelijke problemen gehad?
Ja ik heb precies hetzelfde gehad, ook de linkerkant. Na restart was probleem verholpen.2. Tijdens een korte rit begon de linkerhelft van de fans opeens puur warme lucht te blazen. Snel linker luchtroosters dicht gedraaid. Wijzigen van temperatuurinstelling veranderde niks. Na herstart probleem verholpen. Ik denk dat een van de temperatuursensoren van slag was en dacht dat het links -10 graden was of zo. Sindsdien nooit meer last van gehad.
Iemand gelijke problemen gehad?
of zijn de 'pakkemannen' dan toch de schuldigen?
Als ik nu 100% zeker was dat het met flitspalen of trajectcontroles te maken had, zou ik mij geen zorgen maken natuurlijk. Mijn garantie loopt over enkele maanden af en als het een echt euvel is zou ik het daarvoor toch gerepareerd willen zien. Daarom mijn vraag'of er nog Octavia-rijders zijn die hetzelfde vaststellen.ideaal als radarverklikker toch?
Even een update van mij:
Ik heb sinds aflevering (eind november) de volgende problemen:
- Lane Assist werkt niet (door de trekhaak)