ja idd is wel mooier beetje jammer dat ze je daarvan niet echt op de hoogte brengen anders zou je wachten toch ik welIk had nog gevraagd als er een facelift kwam
Die led strips zijn mooi
Juist daarom kondigen ze dat niet te lang van tevoren aan. Ze willen geen onnodige voorraad kweken.. .beetje jammer dat ze je daarvan niet echt op de hoogte brengen anders zou je wachten toch
Welke tor hangt daarin?Die van ons mag 1200kg. Is nog 150 te weinig
maar toch jammer hahaha anders had ik echt gewachtJuist daarom kondigen ze dat niet te lang van tevoren aan. Ze willen geen onnodige voorraad kweken.. .
Facelift bij Skoda is vaak na ongeveer vier jaar productie.Ik had nog gevraagd als er een facelift kwam
Die led strips zijn mooi
Nee allicht niet - als de fabriek het alleen aan de importeurs of dealers zou vertellen, dan ligt het toch ook op straat?Neenee zeiden ze nix van gehoord
ja dat zou dan wel weer mooi zijn hahah maar zal wel net nietAch ja met een beetje geluk zijn de nieuwe lampen achteraf in te bouwen
Die 2000 lumen lampen zonder hoogte regeling vind ik de naam Xenon niet waard in de Rapid..ik heb al xenon hahahah maar ja al zo snel weer verandering
Je kunt wel op internet rondneuzen naar spyshots van auto's op de weg. Er zijn bijvoorbeeld al Fabia's gespot met camouflage voor en achter. Dat is een aanwijzing voor een facelift.Nee allicht niet - als de fabriek het alleen aan de importeurs of dealers zou vertellen, dan ligt het toch ook op straat?
Dus houden ze het gewoon zo lang mogelijk stil voor iedereen. De dealer heeft dan niet gejokt...
je kan je lampen toch stellen haha ik wel maar gaat niet automatischDie 2000 lumen lampen zonder hoogte regeling vind ik de naam Xenon niet waard in de Rapid..