Dat deed ik ook vaak. Maar A27 staat voor mijn gevoel (nog) vaker stil. Pak tegenwoordig weer vaker A12. De acc maakt wel pijnlijk duidelijk hoe onregelmatig veel mensen rijden. De "max gas en daarna weer vol in de ankers baan" probeer ik zoveel mogelijk te vermijdenMaar ik kies ook vaker de a27 en a15. Die rijdt ook rustiger.
Heb het jaren geleden ook voorgehad met mijn laatste privéwagen, een Opel Vectra die op drie jaar vijf keer de carrossier bezocht heeft. Een van die keren had ik hem net twee uur terug en al meteen terug bingo!3 keer in 13 maanden is wel echt pech @Schep. Soms lijkt het wel aan een auto te kleven... hopelijk ben je er hierna even vanaf
Ja zo ken ik er ook nog ééndrie keer is scheepsrecht,
Als ik naar Den Haag moet zit ik echt áán de A12, vlakbij Prins Clausplein, dus van Utrecht naar Den Haag is er voor mij geen alternatief. Ik zou nog via Amsterdam kunnen gaan, maar ik ben niet zo van de zelf kastijding.Maar ik kies ook vaker de a27 en a15.
Pfff, dat helpt een goed humeur wel even om zeep, zeg ...Een van die keren had ik hem net twee uur terug en al meteen terug bingo!
ik vind het een mooie theorie!drie keer is scheepsrecht, echt knarsentandend. Succes met afhandeling van je schade
Als ik naar Den Haag moet zit ik echt áán de A12, vlakbij Prins Clausplein, dus van Utrecht naar Den Haag is er voor mij geen alternatief. Ik zou nog via Amsterdam kunnen gaan, maar ik ben niet zo van de zelf kastijding.
Naar Utrecht kan ik wel kiezen voor de A27 of A28, maar de A28 rijdt over het algemeen beter door, is mijn ervaring.
Je hebt het dan zeker over de wintertijd ???Lekker rustig geen stresskippen op de weg, geen files, oh heeeeeeeerlijk
Lease Maatschappij !!LM...?
A.s. donderdag is het zo ver. Dan gaat de dealer een nieuwe poging wagen het probleem met de carkit te fixen. Hij heeft zich verzekerd van technische ondersteuning. Heb al aangegeven dat ik er weinig vertrouwen in heb aangezien et de voorgaande keren ook niet gelukt is om het probleem op te lossen. Maar ik laat me graag verrassen.
Daarnaast gaan ze ook de inbouw van de Mijn Skoda App module afmaken. Schijnt dat nu eindelijk bekend is welk onderdelen nodig zijn en dat deze nu ingebouwd kunnen worden. Ik laat me graag verrassen.
Het is nu tot stand gekomen via de klantenservice. Dit is de laatste kans. Als het nu weer verprutst wordt dan ga ik de LM inschakelen en een officiële klacht indienen.