Kleine storingen / irritaties

Maar ik kies ook vaker de a27 en a15. Die rijdt ook rustiger.
Dat deed ik ook vaak. Maar A27 staat voor mijn gevoel (nog) vaker stil. Pak tegenwoordig weer vaker A12. De acc maakt wel pijnlijk duidelijk hoe onregelmatig veel mensen rijden. De "max gas en daarna weer vol in de ankers baan" probeer ik zoveel mogelijk te vermijden

Jan A

Actief lid
3 keer in 13 maanden is wel echt pech @Schep. Soms lijkt het wel aan een auto te kleven... hopelijk ben je er hierna even vanaf
Heb het jaren geleden ook voorgehad met mijn laatste privéwagen, een Opel Vectra die op drie jaar vijf keer de carrossier bezocht heeft. Een van die keren had ik hem net twee uur terug en al meteen terug bingo!

Schep

Forumguru
Maar ik kies ook vaker de a27 en a15.
Als ik naar Den Haag moet zit ik echt áán de A12, vlakbij Prins Clausplein, dus van Utrecht naar Den Haag is er voor mij geen alternatief. Ik zou nog via Amsterdam kunnen gaan, maar ik ben niet zo van de zelf kastijding.
Naar Utrecht kan ik wel kiezen voor de A27 of A28, maar de A28 rijdt over het algemeen beter door, is mijn ervaring.
Een van die keren had ik hem net twee uur terug en al meteen terug bingo!
Pfff, dat helpt een goed humeur wel even om zeep, zeg ...
drie keer is scheepsrecht, echt knarsentandend. Succes met afhandeling van je schade:jaja:
ik vind het een mooie theorie!

RefleCs

Forumguru
Als ik naar Den Haag moet zit ik echt áán de A12, vlakbij Prins Clausplein, dus van Utrecht naar Den Haag is er voor mij geen alternatief. Ik zou nog via Amsterdam kunnen gaan, maar ik ben niet zo van de zelf kastijding.
Naar Utrecht kan ik wel kiezen voor de A27 of A28, maar de A28 rijdt over het algemeen beter door, is mijn ervaring.

Ja daar zit wat in ;) ik moet naar de 2e maasvlakte dus voor mij maakt het niet zo veel uit.

Via Amsterdam is geen optie inderdaad. Ik heb dezelfde ervaring met de a27 en a28.

willemk

Senior Member
Wat ben ik dan toch blij dat ik mijzelf hoofdzakelijk in Zeeuws Vlaanderen verplaats. Lekker rustig geen stresskippen op de weg, geen files, oh heeeeeeeerlijk:D

EdK

Forumguru
Lekker rustig geen stresskippen op de weg, geen files, oh heeeeeeeerlijk:D
Je hebt het dan zeker over de wintertijd ???
Zomers hoop ik altijd daar niet naar toe te moeten voor storingen, één en al vakantiegangers die meer oog hebben voor de natuur dan de weg.....
Kost me veel extra tijd hierdoor om door me bonnen te komen....

willemk

Senior Member
@EdK zomers is het wel drukker, maar die ellende van snelwegstress is er niet hoor. Je hebt gelijk, we moeten wat rekening houden met de Duitse vakantiegangers. Denk maar zo, kalmte kan je redden.....;). We maken ons allen veel te druk en krijgen elkaar soms gek. Ze kunnen je beter een paar bonnen minder meegeven....:jaja:

B.Stuurder

Forumguru
In de zomermaanden is het net Duitsland op de weg in Zeeland, Zeeuws Vlaanderen dan nog niet zo erg, maar daar heb je ook niet echt wegen...:deuk:

• Leuk
Waarderingen: EdK

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb er vele jaren rond gereden, waarvan de laatste jaren met tunnels, eindelijk, maar van de ene kant naarbde andere kant schiet niet erg op. En als je wat harder rijd dan heb je een prent aan je broek.
Maar verder vond ik het altijd wel prettig hoor, daar @willemk

gdisselkoen

Forumguru
A.s. donderdag is het zo ver. Dan gaat de dealer een nieuwe poging wagen het probleem met de carkit te fixen. Hij heeft zich verzekerd van technische ondersteuning. Heb al aangegeven dat ik er weinig vertrouwen in heb aangezien et de voorgaande keren ook niet gelukt is om het probleem op te lossen. Maar ik laat me graag verrassen. :nailbiting:

Daarnaast gaan ze ook de inbouw van de Mijn Skoda App module afmaken. Schijnt dat nu eindelijk bekend is welk onderdelen nodig zijn en dat deze nu ingebouwd kunnen worden. Ik laat me graag verrassen. :yeehaa:

Het is nu tot stand gekomen via de klantenservice. Dit is de laatste kans. Als het nu weer verprutst wordt dan ga ik de LM inschakelen en een officiële klacht indienen. :jaja:

Middag

Forumguru
Ames??

Ik wacht al bijna half jaar op vervangend deurpaneel.

A.s. donderdag is het zo ver. Dan gaat de dealer een nieuwe poging wagen het probleem met de carkit te fixen. Hij heeft zich verzekerd van technische ondersteuning. Heb al aangegeven dat ik er weinig vertrouwen in heb aangezien et de voorgaande keren ook niet gelukt is om het probleem op te lossen. Maar ik laat me graag verrassen. :nailbiting:

Daarnaast gaan ze ook de inbouw van de Mijn Skoda App module afmaken. Schijnt dat nu eindelijk bekend is welk onderdelen nodig zijn en dat deze nu ingebouwd kunnen worden. Ik laat me graag verrassen. :yeehaa:

Het is nu tot stand gekomen via de klantenservice. Dit is de laatste kans. Als het nu weer verprutst wordt dan ga ik de LM inschakelen en een officiële klacht indienen. :jaja:

Bovenaan Onderaan