-Ik heb de indruk dat de auto veel te rap in 2e versnelling wilt , zet aan in 1 schakelt naar 2 en laat dan de boel wat slippen om op snelheid te komen... dit zal ook niet gezond zijn voor de koppelingsplaten denk ik dan ?
-vind de dsg ook wat te onsportief, en in S blijft deze dan in te hoge toeren hangen
- als de start stop de motor stil legt en je dan wat te vlot wilt aanzetten, komt de wagen met een schok in beweging
-verbruik vind ik ook wat aan de hogere kant (heb een tankkaart dus dat is wel geen probleem ...) 6l/100km op een rit van 102km met een gemiddelde van 98km/u ...
wagen is een 2.0L diesel icm dsg7
-rechter spiegel blijft hangen naar beneden na in R gereden te hebben (niet altijd maar toch 3 keer op 10)
-stoel blijft niet volledig onderaan staan
-Acc laat te veel afstand op autostrade
-digitale dash, bij custom instellingen kan je de snelheid niet in het midden krijgen van de tellers ?
-waze is ook niet op de digitale dash te krijgen ( wist ik op voorhand, maar toch...)
kleine irritaties, maar voor de rest een topwagen vind ik wel !
oh juist nog die grote platte vlakken aan de spatborden , een vriend wees me hierop (ik had er zelf nog niet op gelet) maar nu ik het weet vind ik dat wel een fout in het design...