Helaas heb ik ook een lijstje... Na de helft van het topic te hebben doorgebladerd kwam ik de meeste wel tegen.
• Inhouden en bokken bij koude motor. Dit vind ik echt mega irritant en potentieel zelfs gevaarlijk. Ik had het bij mijn golf 1.4 TSI DSG ook, maar pas na ongeveer 120k km op de klok, en dan alleen bij koud weer. Las ergens dat er een update op komst is?
• Spiegels draaien niet naar beneden bij achteruit. Alle menu's staan aan. Iemand een tip? Anders terug naar dealer...
• Terugvallen van Drive control settings naar Normal bij ieder contact. Dit is een VDCS puntje.
• Stoel die niet in de gewenste stand blijft staan. Ik zit helemaal onderin met de voorzijde max omhoog en de stoel zet zichzelf altijd 1 tikje "rechter" bij ieder contact. Heel irritant.
• Regelmatig lange vertragingen in infotainment. Gister nog 2 km moeten wachten tot het ging werken. Blijft "zoeken naar instellingen". Dacht dat alleen Peugeot dit had
• Carplay werkt soms wel, soms niet. Het werkt dan helemaal niet. Maar dat ligt natuurlijk aan mijn telefoon. Irritant ivm Flitsmeister en Waze. Contact er helemaal af werkt soms, niet altijd.
Geen last van windgeruis. Het trekkende gevoel dat je kan uitleggen als zijwind gevoeligheid herken ik wel en heeft m.i niets met zijwind te doen. Is wellicht iets in de bandenmaat/onderstel wat dit veroorzaakt? Slap in de dempers?
Nou ja ik moet toch nog naar de dealer binnenkort wegens een niet-geleverde witte kentekenplaat bij de trekhaak. Ben benieuwd. Nieuwe modellen hebben altijd wel kinderziektes natuurlijk...