Ik heb hetzelfde probleem (gekreun bij verstelling). Als ik de temperatuurinstelling hoger en lager zet komt dit geluid steeds terug. Voor o.a. deze klacht gaat de auto donderdag naar de dealer. Ik ben benieuwd wat ze vinden.In de categorie kleine irritaties, grote reparaties: de luchtverdeelklep die achter het dashboard zit, kraakt en kreunt bij iedere verstelling (zowel handmatig als automatisch). Vooral bij wegrijden, achteruit inparkeren en een warm wordende motor komt de klaagkreun vanuit het dashboard tevoorschijn.
De enige remedie volgens de dealer is uitbouwen van dashboard en smeren van de klep. 5 uur werk
Omdat het een leasewagen is en men goedkeuring heeft ontvangen, gaat het dan toch nog gebeuren.
Ik was trouwens nummer 2 met de klacht en men verwachtte op korte termijn nog wel meer vergelijkbare klachten.
Dat is duidelijk wat ze gaan vinden; de oplossing staat hier dus dat ga jij ze vertellen..... anders ga je weer naar huis gestuurd worden met de opmerking dat het een producteigenschap is..........Ik heb hetzelfde probleem (gekreun bij verstelling). Als ik de temperatuurinstelling hoger en lager zet komt dit geluid steeds terug. Voor o.a. deze klacht gaat de auto donderdag naar de dealer. Ik ben benieuwd wat ze vinden.
Te weinig smering. Het hele dashboard moet uitgebouwd worden. Gaat volgende week gebeuren...Dat is duidelijk wat ze gaan vinden; de oplossing staat hier dus dat ga jij ze vertellen..... anders ga je weer naar huis gestuurd worden met de opmerking dat het een producteigenschap is..........
Dat zeiden ze bij mij ook, maar uiteindelijk is de hele klep vervangen. Dag langer op moeten wachten vanwege bestellen.Te weinig smering. Het hele dashboard moet uitgebouwd worden. Gaat volgende week gebeuren...
Ik heb hem net opgehaald. Duurde ook een dagje langer doordat er iets afbrak. Volgens mij is de klep ook in zijn geheel vervangen...Dat zeiden ze bij mij ook, maar uiteindelijk is de hele klep vervangen. Dag langer op moeten wachten vanwege bestellen.
Gaat dat op garantie, toevallig? De mijne kreunt en steunt ook, en ik vind dat niet oke na anderhalf jaar.Te weinig smering. Het hele dashboard moet uitgebouwd worden. Gaat volgende week gebeuren...