Driving Mode, onthoudt wel laatste stand en dat is super gaaf!
Maar, als je sport stand hebt dan staat ie standaard in de D en niet in S bij starten van de auto. Wat heeft het dan voor nut dat ie laatste driving mode onthoudt als je die nog een keer moet selecteren...
Drivingmode en automaat zijn twee losse systemen.Driving Mode, onthoudt wel laatste stand en dat is super gaaf!
Maar, als je sport stand hebt dan staat ie standaard in de D en niet in S bij starten van de auto. Wat heeft het dan voor nut dat ie laatste driving mode onthoudt als je die nog een keer moet selecteren...
maar vol gas door de bocht vanaf apeldoorn naar arnhem waar 50Km advies staat met 123km en nog niet uitbreken is echt leuk, vooral als deze audi of beamer rijder eerst probeert je van de weg te drukken totdat de bocht komt.
Voordat je je mening formuleert, ken de regels van dit forum.Voordat je je mening geeft, ken de feiten wat een (....) ben jij zeg.
had jij niet beter een bmw gekocht? Past beter bij jou.Roffel,
Och 33 jaar schade vrij en alle rijbewijzen, niets overschatting.
Het is duidelijk dat je de situatie niet kent, ik schrijf ook duidelijk advies snelheid blauw bord met 50 erin en is een 2 baans afrit/toerit naar de a50.
Waar 120km is toegestaan.
Voordat je je mening geeft, ken de feiten wat een azijn plasser ben jij zeg.
Was jij die bmw rijder toevallig
MASSELllllllIk haak af en zoek mijn heil op Brisk Skoda.
maar vol gas door de bocht vanaf apeldoorn naar arnhem waar 50Km advies staat met 123km en nog niet uitbreken is echt leuk
Ik haak af en zoek mijn heil op Brisk Skoda
Kletskoek.duidelijk stelling nemen mag niet van de skoda politie.