Skoda user1970
Actief lid
Kofferklephandgreep werkte niet meer en dan gaat de kofferklep niet meer open. (Gelukkig 's avonds na thuiskomst)
Na bestudering van het boekje toch een manier gevonden om deze open te krijgen.
Is wel een soort van slangenmens oefening om via de achterbank en volle kofferbak het slot te bereiken maar het werkt wel.
Gelukkig snel gerepareerd zelfs noch met coulance. Hulde aan de dealer dus (Hegeman)
Ook mijn airco laat zo nu en dan een felle fluittoon horen.
Meen dat ik dit eerder ergens op dit forum heb gelezen.
Uitzetten van leidingen door het extreem hete weer?
Verder motorisch tot nog toe zeer betrouwbaar en na meer dan 100.000km nog geen slag gemist.
Begreep dat medio februari een nieuwe 1.6 diesel komt. Officieel loop de leasetermijn tot maart volgend jaar.
Heb van verschillende mensen al geluiden gehoord dat veel leasemaatschappijen de grens naar diesel oprekken naar 60.000 km per jaar. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Hoor veel goede geluiden over de 1.4 turbo benzinemotor, maar ook dat het benzineverbruik niet meevalt.
We gaan het zien.
Na bestudering van het boekje toch een manier gevonden om deze open te krijgen.
Is wel een soort van slangenmens oefening om via de achterbank en volle kofferbak het slot te bereiken maar het werkt wel.
Gelukkig snel gerepareerd zelfs noch met coulance. Hulde aan de dealer dus (Hegeman)
Ook mijn airco laat zo nu en dan een felle fluittoon horen.
Meen dat ik dit eerder ergens op dit forum heb gelezen.
Uitzetten van leidingen door het extreem hete weer?
Verder motorisch tot nog toe zeer betrouwbaar en na meer dan 100.000km nog geen slag gemist.
Begreep dat medio februari een nieuwe 1.6 diesel komt. Officieel loop de leasetermijn tot maart volgend jaar.
Heb van verschillende mensen al geluiden gehoord dat veel leasemaatschappijen de grens naar diesel oprekken naar 60.000 km per jaar. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Hoor veel goede geluiden over de 1.4 turbo benzinemotor, maar ook dat het benzineverbruik niet meevalt.
We gaan het zien.