Wel vreemd dat ventilatie en motor invloed hebben op het aanwezig zijn van het geluid
Ja, dat is merkwaardig. Het zou natuurlijk kunnen dat er een blower door het afwateringskanaal blaast, ofzo. Het is ook best een hard gedruppel, zelfs met de radio op normaal volume is het waar te nemen.
Mijn auto moet vrijdag voor een beurt naar de garage. Zal het even op het lijstje zetten.
Overigens heb ik wat last van een rollo achterin die niet lekker teruggaat, dacht in eerste instantie dat dit kwam doordat de rails verstopt waren ofzo, maar ook als ik de rollo helemaal uit de rails haal blijft iet steken. Gaat ook op het lijstje.
Inmiddels heb ik ook wat (beginnende) last van trillende remmen. Vooral bij fors remmen trilt het stuur. Ik vermoed dat de schijven voor krom zijn of beginnen te raken.
Op zich geen vreemde klacht bij een automaat, en al helemaal niet door de autohold functie, maar ik vind 30dkm wel wat snel voor kromme schijven, wellicht dat ACC toch voor wat overmatig remmen zorgt waardoor de schijven warmer worden dan wanneer je het zelf regelt. Als je dan uiteindelijk bij het verkeerslicht staat op autohold trekken ze daardoor wellicht sneller krom.
Met met mijn Golf heb ik dat nooit ervaren, en die leverde ik in met een ton op de klok en de originele schijven.
Even kijken of ze die schijven kunnen afdraaien, en desnoods bij de volgende beurt (@ 60dkm) maar een nieuw setje.