RusherSkoda
Actief lid
Bij mij ook. Winterkwaal of omdat er nu bijna 20k op de teller staat?Bij mij kraakt hij voor bij drempels.
Bij mij ook. Winterkwaal of omdat er nu bijna 20k op de teller staat?Bij mij kraakt hij voor bij drempels.
Bij mij is het ook begonnen tussen de 15 en 20k op de teller. De kou lijkt het iets te verergeren, maar het was er daarvoor dus ook alBij mij ook. Winterkwaal of omdat er nu bijna 20k op de teller staat?
Ik heb ook een klein puntje. Voor het voorwiel zit een flapje. Met een verlaagde Superb rij je die er binnen no time onder vandaan.
Overigens geen idee wat het nut is van die dingen behalve het raken van stoepranden
Nooit vooruit inparkeren met een verlaging!
Flapjes zijn voor de luchtcirculatie anders haal je je topsnelheid niet meer.......
Dat horen we binnenkort wel in het windgeruis topicMaar goed die dingen zijn dus volkomen nutteloos haha.
Volgens mij heb ik al een paar keer gezegd dat het kraken van de rubbers komt. Maar ja, het bedrijf waar ik voor werk heeft pas 75 jaar verstand van rubber, dus waar hebben we het over.Bij mij zijn de veerpootrubbers vervangen en weg is het gekraak.
Dat het om rubbers gaat was wat mij betreft ook wel helder. Maar weten om welk rubber het gaat helpt wel .Volgens mij heb ik al een paar keer gezegd dat het kraken van de rubbers komt. Maar ja, het bedrijf waar ik voor werk heeft pas 75 jaar verstand van rubber, dus waar hebben we het over.
Zo, nu klopt je bericht tenminsteDe draagarmen hangen in rubbers, stabilisatorstang beweegt in rubbers en de veerpoten zitten gemonteerd op rubbers.
Dat zijn allemaalpotentiële bronnen van het gekraakproducteigenschappen.
Beetje MS polymeerkit van de Gamma en het gaat er nooit meer af.1.6 Tdi Combi DSG Style Business.
Bij 17.000km beide sierstrips boven de achter portieren eraf na bezoek aan de was straat.
Volgens de dealer productie foutje.
Moet nu op 27 dec de hele dag terug naar de garage om deze vast te laten lijmen!!
Wel beide strips lagen nog netjes (schoon gewassen ) in de wasstraat, de heleboel ontvet en zelf maar vast gezet/gelijmd.
Zitten nu weer muur vast.
Verder top auto, alleen nog niet de juiste zit positie gevonden.
Klopt. Dat is een terugroepactie en geloof het of niet geen producteigenschapBij 17.000km beide sierstrips boven de achter portieren eraf na bezoek aan de was straat.
Volgens de dealer productie foutje.
Wij hebben een klant die ook 2+ is en die reed 20 jaar geleden met een Polo.Auto staat inmiddels bij de garage en ik rij rond in een rode VW UP!, als persoon van 2 meter 8, door een foutje bij de planning van de dealer.
Ik heb al hartelijk kunnen lachen om de grappen op het parkeerterrein bij kantoor. Het is wel heel leuk om dat 3-pittertje hoog in de toeren te jagen, roffelt ie er lustig op los!
Terugroepactie voor het panoramadak stond nog op de lijst, die laat ik weer niet uitvoeren. Ook de terugroepactie voor de raamlijsten stond er voor mijn auto op. De rollo achter was geen onbekende klacht, zei de receptioniste.
Ben benieuwd wat ze aan de remmen vinden.
Maar, het is niks voor mij:
Je gaat redelijk want dit is geen kleine irritatie meer.........Ik rij geen auto van 50k om bij onderhoud in een koekblik m'n kilometers te maken.
Volgens mij zit daar bij sommige dealers een verkoopstrategie achter. Zolang je een redelijk nieuwe auto rijdt, geven ze je om precies deze reden liefst een kleiner model mee. Is je auto echter op leeftijd aan het raken, dan krijg je vaak een modelletje luxer/groter - en sowieso nieuwer natuurlijk - mee teneinde je begeerte naar een nieuwe auto te stimuleren...Als je dan je wagen weer terug krijgt dan waardeer je hem namelijk nog meer