Kleur Fabia Combi FL

piair1982

Forumguru
Ik ben van kleur gewisseld zoals jullie misschien op andere draadjes hebben kunnen lezen.
De keuze was voor mij toch veranderd omdat de eerder gekozen kleur mij wat begon te vervelen. 5 jaar wil ik toch minimaal rijden en dan moet je wel elke dag met een smile je auto weer zien. Dus heb ik op safe gezet...:grin:

piair1982

Forumguru
ik rij eigenlijk al bijna 9 jaar zwart... Dit zou de eerste keer afwijken zijn. Elke dag dat ik er mee bezig was ging is steeds meer twijfelen. Tsja 1 en 1 is 2. Spijt krijg ik niet.
Anders kan ik altijd nog de auto wrappen!

Ron467

Actief lid
Mijn ervaring is eigenlijk dat kleur er niet zo toe doet, mits je ´m niet direct afschuwelijk vind.

Ik heb al heel veel kleuren gehad en keek altijd heel tevreden naar het geval voor de deur/op de oprit.
Ook nu weer, nu ik weet dat de zilver metalic HB ingeruild wordt, zie ik weer hoe blits die er eigenlijk uit ziet.
Ik denk (en hoop) dat ik dat dadelijk met mijn Black magic pearl effect TSI combi ook heb.

FredV

Banned
Mijn ervaring is eigenlijk dat kleur er niet zo toe doet, mits je ´m niet direct afschuwelijk vind.
.

TNO heeft ooit onderzoek gedaan naar de veiligheid van (auto)kleuren.
Daarbij kwam o.a. rood als aggressief uit en vaker bij aanrijdingen betrokken.
Ik trek me er weinig van aan en kies de kleur die we mooi vinden.

Voor Groene Josh (auto is niet helemaal schoon, 't had net geregend de dag ervoor)
Black%20Magic%20(1).JPG

Black%20Magic%20(2).JPG

Black%20Magic%20(3).JPG

Black Magic is inderdaad ook een mooie kleur. Zelf heb ik voor de kleur Arctic Green gekozen, waar ik zeer tevreden over ben. Heb net even foto's in mijn album geplaatst.

Er moet een verbod komen op het plaatsen van greenline foto's in de kleur black magic...

Dat maakt het wachten er alleen maar zwaarder op! :icon_smile_dead:

Mooie foto's :xyxthumbs:

Ben heel erg blij dat ik ook de zwarte heb gekozen!

corsaar

Senior Member
Ik heb geen Fabia maar een Platin Grey Yeti.
Zegt mijn vrouw vanmorgen ik had toch liever een zwarte gehad.
Uitstappen riep ik op de snelweg. ( we hebben +/- 19 jaar zwarte auto's gereden)

Wij hebben altijd een zilvergrijze auto gehad (kan ik zeggen omdat onze huidige auto onze eerste auto was...) die kleur had mijn vrouw (toendertijd nog vriendin wat gaat de tijd hard!) uitgekozen.

Ik heb eigenlijk altijd geroepen dat onze volgende auto een zwarte zou moeten worden. We hebben nog even getwijfeld over de donkergrijze kleur (de skoda benaming weet ik even niet meer) maar een fonkelende black magic GL die bij de dealer stond gaf uiteindelijk de doorslag.

vinshi

Lid
hallo wij hebben 1 capuchino beige besteld onze roomster had ook deze kleur.Heeft er soms iemand ook zo een besteld (en al gekregen) en zo ja heb je er ok foto,s van want ik heb hem in deze kleur nog niet gezien. aleen zwarte en platinom grey.

RobS

Lid
hallo wij hebben 1 capuchino beige besteld onze roomster had ook deze kleur.Heeft er soms iemand ook zo een besteld (en al gekregen) en zo ja heb je er ok foto,s van want ik heb hem in deze kleur nog niet gezien. aleen zwarte en platinom grey.

Wel besteld maar nog niet gekregen. Bij Nieuwkoop in Den Bosch stonden de zwarte, antraciet en de cappuccino beige onderhand naast elkaar. Vanwege de besmettelijkheid van helemaal zwart (icm autowasfrequentie van ongeveer 1 X in de 6 maanden) in eerste instantie voor antraciet gegaan, maar uiteindelijk toch voor beige gekozen. Vonden wij er toch wat sjieker uit zien.
Geschatte levertijd half november, dus ik moet nog een tijdje geduld hebben.:koffie:

vinshi

Lid
hey robs waneer heb jij hem besteld wij hebben hem half augustus besteld.tegen mij zeiden ze levertijd oktober november.

Bovenaan Onderaan