Ik heb artic green besteld, zijn er op dit forum nog meer Fabia rijders die hiervoor gegaan zijn en eventueel een foto beschikbaar hebben? In de showroom zag het er goed uit in ieder geval.
Merk computer zegt helemaal niks. Zoals Captain Hook opmerkt, ten eerste moet het scherm gekalibreerd zijn: scherm geeft de aangeboden kleuren exact weer.Maar ik werk opzich dan weer met een goede laptop (Macbook Pro)
Merk computer zegt helemaal niks. Zoals Captain Hook opmerkt, ten eerste moet het scherm gekalibreerd zijn: scherm geeft de aangeboden kleuren exact weer.
En dan moet ook nog de andere kant van de keten kloppen, de camera en de licht omstandigheden bij de opname zijn ook bepalend.
Wachten tot je jouw gewenste kleur irl ziet is het beste. Dan zie je de kleur en de auto samen.
Als het alleen om de kleur gaat dan zijn de kleurstalen bij de dealer een goed alternatief. Wel mee naar buiten lopen in zon en schaduw.
Ik heb voor de kleur Rallye green gekozen pas nadat ik hem in het echt gezien had. Op de verschillende foto's en schermen komt de kleur niet goed over. Dus inderdaad zoals hier al gesteld wordt:
Kies je kleur nadat je hem in het echt gezien hebt!:grin:
Mooie bak Supercows. Valt me helemaal niet tegen in het wit als ik het zo zie. Ook dat sunset is helemaal niet zo overdreven als je soms ziet. Netjes! Wat voor 323 heb je nu trouwens? 323F 1.5GLX? Daar rijd ik nu ook mee rond
Zag gisteren een Satin Grey rijden, althans, ik vermoed het, want die andere blauw zou veel lichter moeten zijn. Maar die zag er ook zeker mooi uit Nog een paar weken!