Kleur Fabia Combi FL

Dat is niet mijn ervaring heb zelfs 2 rooie gehad die er na 10 jaar nog heel rood en helder uitzagen kwestie van onderhoud denk ik dan maar.
Non metalic heeft weer als voordeel dat het makkelijker te cleaneren is.

Wizz

Nieuw lid
Dat is niet mijn ervaring heb zelfs 2 rooie gehad die er na 10 jaar nog heel rood en helder uitzagen kwestie van onderhoud denk ik dan maar.
Non metalic heeft weer als voordeel dat het makkelijker te cleaneren is.
Is een keuze, als je het niet erg vindt om regelmatig te poetsen met wax en sealants en de kleur non-metallic even mooi of mooier vindt dan zou ik er ook voor kiezen :)

Viper

Lid
Vandaag langs de dealer gegaan, ondertussen op dit forum en in het echt een paar Skoda's gezien in Storm Blue... Erg mooi!, dus hebben we de auto om laten zetten van Cappuchino naar Storm Blue... Gelukkig kon dit nog!

Ron467

Actief lid
Is inderdaad geen Greenline,
gewoon een 1.2 tsi, beetje jammer!!!!

Wat nu!:confused:

Gezien de verkoop aantallen is het "gewoon een Greenline", want die bestelt iedereen nu, lijkt het.:ot:
Die super 1.2 TSI blijft een beetje eenzaam en daardoor juist uniek!
In wat voor kleur dan ook.....

oké, als de greenline ook met DSG te leveren zou zijn, had ik daar ook naar gekeken.

Ik heb zelf gekozen voor een satin grey metallic, zeg maar blauwgrijs. Ik heb getwijfeld tussen deze kleur en aqua blue metallic. Bijgevoegd een foto met links satin en rechts aqua.

Bijlagen

• IMGP0384.jpg
    IMGP0384.jpg
    15,8 KB · Weergaven: 130

NielsW

Lid
Wat nu!:confused:

Gezien de verkoop aantallen is het "gewoon een Greenline", want die bestelt iedereen nu, lijkt het.:ot:
Die super 1.2 TSI blijft een beetje eenzaam en daardoor juist uniek!
In wat voor kleur dan ook.....

oké, als de greenline ook met DSG te leveren zou zijn, had ik daar ook naar gekeken.

Ehh Ron,

Ik denk dat de opmerking van HEtzer gaat over het feit dat de stikkers van de greenline erop zitten (14%bijtelling, 29 verbruik, geen BPM) op een TSI en niet specifiek over of het een TSI is en of dat nix is.

@viper, wij vonden storm blue ook het gaafste van wat we konden kiezen. Hebben ook nog over Rally green getwijfeld. Niet oneerbiedig bedoeld en het is maar smaak maar in een lichte auto en/of cap. beige wordt het een beetje een oude mensen auto.

Fabulous

Nieuw lid
Goede Keus Viper.
Zelfs na een week zit de kleur er nog strak op.[LOL]
En nu maar aftellen tot de levering

Ron467

Actief lid
Was ook maar een grapje tussendoor.:laugh:

Die storm blue metalic en de zwart metalic heb ik samen met vele andere kleuren zien schitteren, beiden heel mooi, sportief.
En in het echie zijn alle kleuren anders dan op de plaatjes dat is wel duidelijk.
Zelf had ik wel race green of geel (als die in NL te leveren zou zijn) gewild, maar de vrouwen beslisten anders......:529:

Ron.

inir

Lid
Ik wacht al tijden (vanaf 29 mei :-) op mijn Fabia GL met de kleur Aqua Blue.
Levering medio september is de verwachting.
Ik ben reuze benieuwd hoe de kleur er "in levende lijve" uit ziet.
Zijn er al forumleden die al een aqua blue ontvangen hebben en daar foto's van hebben??

peperskoda

Forumguru
@Inir Ik wacht al tijden (vanaf 29 mei :-) op mijn Fabia GL met de kleur Aqua Blue.

Ik wacht al een maand en een dag langer op zo'n zelfde voertuig. Ik heb er één in levenden lijve gezien bij mijn dealer en ik vind de kleur lekker fris ogen. Zeker in combinatie met Sunset ramen achter is het een mooie auto.

Aqua blue metallic

Jazeker, hier een aantal foto´s bijgevoegd van een fabia met aqua blue metallic. Dat is zeg maar heel lichtblauw metallic, terwijl satin grey metallic meer blauwgrijs is.

Bijlagen

• IMGP0378.jpg
    IMGP0378.jpg
    15 KB · Weergaven: 76
  • IMGP0380.jpg
    IMGP0380.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 80
Bovenaan Onderaan