Kleur Fabia Combi FL

Trucker

Actief lid
Het zou leuk zijn als iedereen met een fabia 2 foto's plaatst in social groups fabia 2 ,
dan hebben we een heel mooi overzicht van alle kleuren en uitvoeringen.

Yuco

Lid
dit blijft ook een mooi kleur,

sterker nog dit was mijn eerste keuze, echter deze kleur word niet meer in nederland geleverd.

2vbkdjt.jpg
2qcm82g.jpg

Ik vind deze velgen super! Dit zijn 17" velgen, type weet ik niet precies. Uit de gewone Fabia prijslijst kan ik niet helemaal herleiden wat deze kosten. Kan iemand mij een helpende hand uitsteken.

Er is wel eens een discussie hier geweest dat als je je auto minder zuinig maakt door bijv. grotere velgen je alsnog wegen belasting gaat betalen. Is hier al meer duidelijkheid over?

Volgens deze folder pagina 6 bovenaan zijn het de Lichtmetalenvelg 6.5J x 16" Atria voor 205/45 R16 banden (CCH 700 006), en volgens deze folder bladzijde 8 kosten deze velgen 175€ per stuk. Die kun je niet af fabriek laten plaatsen omdat dan de auto niet meer dezelfde CO2 uitstoot heeft. Achteraf kan altijd lijkt me. Om deze reden is een open dak ook niet mogelijk af fabriek.

Hetzer

Forumguru
wat heb jij voor die velgen betaald??, in de prijslijst zijn ze goedkoper dan de 16 inch atria's?!

Baz

Nieuw lid
wat heb jij voor die velgen betaald??, in de prijslijst zijn ze goedkoper dan de 16 inch atria's?!

Heb een deal gemaakt met de dealer. Originele set velgen/banden nemen ze terug. Ik krijg de 17 inch Trinity velgen met Conti sportcontact banden. En tevens nog 4 lossen stalen velgen voor winterbanden. Heb nog meer afspraken gemaakt wat je als geheel moet zien. Kan daarom niet de exacte prijs geven, maar moet ergens rond de 800 euro liggen.

Wat kosten de kale Trinity velgen volgens de prijslijst?

Viper

Lid
Nee gelukkig geen 6 maanden wachten, auto staat in het systeem voor levering week 38, dealer was zo slim om al auto's voor te bestellen...

Potje

Actief lid
Heeft er ook iemand een foto van een witte Greenline met sunset?

Dat lijkt me namelijk wel een vette combi(natie)!

kleur

Beste,

Hier de real kleur van mijn greenline

Satin Grey / satijn grijs

alleen besteld met klein leer pakket, middenarmsteun en usb/i-pod aansluiting

5 dagen in bezit en 300km gereden en dik tevreden.

Alleen mis ik de make-up spiegel, plafond lamp achter, plafond handgrepen achter, en de 12volt stekker in de kofferbak:biggthumpdown:

groetjes

Bijlagen

• GL.jpg
    GL.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 164

Julius

Nieuw lid
In ieder geval met dakrail, ik heb deze namelijk nodig om dingen op dak te kunnen gooien met allesdragers.

Klopt het nu dat satin grey een beetje een blauwe gloed erin heeft? Op de foto lijkt dit in ieder geval wel zo. Dit vind ik ook nog wel mooi.

Fabulous

Nieuw lid
Kleur Storm Blue

Hallo Fabianers,
Ik ben nieuw op het forum maar las al regelmatig diverse rubrieken.
Vandaag mijn Fabia Combi GL opgehaald die ik op 5 mei besteld had.
Stond mooi onder een hoes verdekt opgesteld.
Opties: Dakrail, sunset, armleuning en metallic lak
Kleur: Grijs maar na twee weken om laten zetten naar Storm Blue.
Blij dat ik die switch gemaakt heb.
Even wat foto's gemaakt om op het forum te plaatsen.

Bijlagen

• IMG_3156.jpg
    IMG_3156.jpg
    23,9 KB · Weergaven: 186
  • IMG_3157.jpg
    IMG_3157.jpg
    25,5 KB · Weergaven: 173
  • IMG_3158.jpg
    IMG_3158.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 199
  • IMG_3159.jpg
    IMG_3159.jpg