Kleur Fabia Combi FL

Jazeker, hier een aantal foto´s bijgevoegd van een fabia met aqua blue metallic. Dat is zeg maar heel lichtblauw metallic, terwijl satin grey metallic meer blauwgrijs is.

Is het een begrenzing van de site ofzo dat die plaatjes allemaal zo klein moeten? Zou je anders die foto's ergens online willen zetten ofzo met een link erheen? Ik heb een nogal groot scherm en die plaatjes vallen daar echt heel erg op weg :)

Je mag ze anders wel even mailen naar mij, dan plaats ik wel een paar linkjes...?

Of upload ze desnoods hier even http://imageshack.us/ en plaats dan de linkjes hier.

peperskoda

Forumguru
Helaas heb ik geen foto's van pacific blue. Ik werd vanmorgen wel gepasseerd door een nieuwe GL in die kleur. Persoonlijk vind ik het geen onaardige kleur, maar hij toont niet echt lekker op de GL(die wordt er wat ielig van aan de achterzijde)
Ik viel overigens wel van verbazing van m'n stoel over de snelheid waarmee deze bestuurder zijn voertuig wist te verplaatsen. Ik ben bij 170km/h op de TomTom maar afgehaakt en kwam desondanks zeker niet dichterbij. Of zou deze bestuurder al een tuningspaketje hebben gemonteerd?.....

NielsW

Lid
Dat probleem dat de auto kleiner lijkt aan de achterkant is bij bijna alle lichte kleuren.

Het is maar bedrog van het oog. Maar toch.

Trucker

Actief lid
Ik vind de fabia1 combi breder tonen dan de fabia2 combi komt ook
door de scherpe lijnen denk ik.

hahaha inderdaad bij de fabia 2 lijkt het of de hoogte breedte verhouding niet klopt. Ik vind hem eigenlijk in dat opzicht best lelijk, maar ik kan niet wachten totdat ik hem krijg :grin:

Hallo Fabianers,
Ik ben nieuw op het forum maar las al regelmatig diverse rubrieken.
Vandaag mijn Fabia Combi GL opgehaald die ik op 5 mei besteld had.
Stond mooi onder een hoes verdekt opgesteld.
Opties: Dakrail, sunset, armleuning en metallic lak
Kleur: Grijs maar na twee weken om laten zetten naar Storm Blue.
Blij dat ik die switch gemaakt heb.
Even wat foto's gemaakt om op het forum te plaatsen.

Mooie foto's Fabulous,
Ik heb gisteren precies dezelfde kleur besteld. Ik heb deze kleur gekozen van een ijzeren plaatje van 20cm groot dus foto's van een Fabia Combi in Storm Blue bekijken en constateren dat ik de juiste keuze heb gemaakt is dan erg prettig. :)

NielsW

Lid
LOL@Frieteboer.

Het is dat mijn vrouw de auto zo mooi vindt en ik de neus ook wel mooi vind.
mijn mening is de Fabia I toch nog steeds mooier dan de II. Althans de kont van de auto zeker.

corsaar

Senior Member
Ja de een valt voor de voorgevel de ander voor de achtergevel.
Dat is altijd al zo geweest, Ik vind bij alle skoda's de voorkant mooier.

FabiaGL

Actief lid
ik ben sinds 16 juli in het bezit van een Greenline met Pacific Blue en hoop z.s.m. foto's voor jullie te maken en in mijn album te zetten. ik vind het persoonlijk een heel chique kleur waarbij het blauw een heel mooi contrast geeft i.c.m. koplampen, mistlampen, l.m. velgen, en het chroom. hij word niet gauw vies maar je ziet wel heel gauw vingerafdrukken.

Voor de mensen die de Aqua Blue willen zien, het testfilmpje op Autovisie: http://www.telegraaf.nl/autovisie/a...perzuinige_Skoda_Fabia_Greenline__.html?p=1,1

Dat verbruik is nog steeds wel relatief natuurlijk. Er zijn uiteraard zat mensen die veel van de N wegen rijden en binnen de bebouwde kom. Maar er zijn er ook plenty die eigenlijk alleen snelweg gebruiken zoals ik. Ik ben dan ook erg benieuwd wat het verbruik daar zal zijn. Het was overigens ook niet duidelijk of de tester de cruise control gebruikt heeft of niet. Dit scheelt natuurlijk ook weer de nodige procenten.

Hoe dan ook zal deze auto behoorlijk goedkoper rijden :)

FabiaGL

Actief lid
Pacific Blue

Hierbij de beloofde foto's van Pacific Blue, het verschil met Storm Blue is dat Pacific Blue geen metallic lak is en Storm Blue wel.

Bijlagen

• greenline 070.jpg
    greenline 070.jpg
    17,8 KB · Weergaven: 119
  • greenline 067.jpg
    greenline 067.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 94
  • greenline 075.jpg
    greenline 075.jpg
    13,1 KB · Weergaven: 122
Bovenaan Onderaan