Kleuradvies gevraagd

Ik weet wat je bedoeld, ik reed ook een Superb combo in amethyst purple, had m net 8 maanden.
Ik besloot van werkgever te wissellen en mocht de wagen niet "meenemen", dus mag weer een nwe uitzoeken.
Ben erg verwend door de superb, dus wil er graag weer eentje rijden. Gelukkig weer met 20%, maar de dealers weten nog helemaal niets over de gefacelifte versie. Dus moet nog maar even geduldig zijn.

Zeeman

Nieuw lid
Ik weet wat je bedoeld, ik reed ook een Superb combo in amethyst purple, had m net 8 maanden.
Ik besloot van werkgever te wissellen en mocht de wagen niet "meenemen", dus mag weer een nwe uitzoeken.
Ben erg verwend door de superb, dus wil er graag weer eentje rijden. Gelukkig weer met 20%, maar de dealers weten nog helemaal niets over de gefacelifte versie. Dus moet nog maar even geduldig zijn.
idd, maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding van de O3 veel beter dan de gefacelifte Superb. geen kwaad woord echter over de Superb combi; oud collega's met een A6 avant moesten eerlijk toegeven: Skoda superb, simply clever.

Inmiddels is er wat meer bekend omtrent moon white!
Ik kreeg te horen van dealer Huiskes uit Enschede dat inderdaad de kleur voor O3 medio november beschikbaar komt en Pon durfde hem te vertellen dat Moon White eind dit jaar er voor de Superb gaat komen. Balen voor mij, dus ga ik op de " el cheapo-toer" door Candy White te kiezen

Bovenaan Onderaan