Ik ben er nog niet helemaal uit. Normaal gesproken ben ik liefhebber van autokleuren die tegen zwart aanschurken maar het net niet zijn en bij deze mogelijkheden zou dat dan dat hele donkere blauw kunnen zijn, maar ik neig bij dit model toch meer naar zilvergrijs. Komt m.i. de belijning nét iets beter uit. Wit staat op foto's ook goed, maar in het echt viel het mij een beetje tegen toen ik van de week een witte VW Up zag (en wit betekent bovendien vaak wassen, al kun je voor die 300 euro prijsverschil regelmatig een wasbeurt geven

).
Zit nog te dubben over het lichtgroen. Lekker fris kleurtje, niet zo standaard. Zilvergrijs is daarbij vergeleken een tikkeltje saai misschien. Maar tegelijkertijd ook tijdloos en 'volwassen'. Hmm, lastig... zeker als je het moet beoordelen aan de hand van met name foto's en video's. Vooral 'Silver Leaf' wil ik wel eens in het echt bekijken, ik weet nu nog niet zo goed wat ik van die kleur moet vinden. Nog maar eens een paar nachtjes over slapen dus!
Hoop overigens ook veel gele en rode Citigo's tegen te gaan komen, daar zal het straatbeeld ongetwijfeld van opfleuren