Skoda liefhebber 1
Forumguru
De cappuccino is een erg mooie kleur. Ik twijfel nog steeds maar durf de kleur niet meer aan te passen uit angst een nog latere leverdatum te riskeren.
Mijn wensenpakket ligt momenteel ter goedkeuring bij mijn werkgever, maar wat mij betreft gaat het definitief een Combi in Race Blue worden met Hawk 17" zilver-zwart velgen!
Dealer en importeur gaven beide aan dat de fabriek gereed gemaakt wordt voor de 14% greenline en deze iets "voorrang" krijgen, dus november/begin december moet gehaald worden.Met bijna alle opties?? Oh jee, dan wordt'ie zeker in 2014 geleverd.... -
Ik ben zeer benieuwd, heb ook pacific blue gekozen.....Jawel,
Een Pacific Blue geleverd en wel.
Foto's volgen nog
Ik ben zeer benieuwd, heb ook pacific blue gekozen.....
In het Topic "Octavia Combi bij de dealer" had ik al een octavia in deze kleur gepost. Maar hoe heet die kleur nu echt: denim blue/race blue/ pacific blue? Ik zie veel termen langs komen.
Zie http://www.skodaforum.nl/forum/threads/octavia-combi-bij-de-dealer.19349/page-5
Misschien heb je er wat aan, maar nieuwe foto's zijn natuurlijk altijd welkom.
Dat is dan goed nieuws. Als die van mij dan maar niet nog meer vertraagd...Dealer en importeur gaven beide aan dat de fabriek gereed gemaakt wordt voor de 14% greenline en deze iets "voorrang" krijgen, dus november/begin december moet gehaald worden.
Helaas nog steeds niet besteld, ligt nog steeds ter goedkeuring en tarief vergelijk :<(( Maar een prima keuze!!Hallo Leonpard,
Ik heb enige tijd geleden eenzelfde combinatie besteld: dus ook een combi in Race-blue met dezelfde Hawk-velgen in zwart/zilver.
Ben heel benieuwd wanneer we hem krijgen (er zijn nogal wat opties bijbesteld).
Pas maar op - daar komen er steeds meer van en ze worden nog alsmaar vitaler ook (hoorde ik gisteren)!...vind ik persoonlijk een beetje 'n senioren kleur...