Oops, my mistake. Sorry!Die is Topaz Brown dus nog geen Rosso gesignaleerd
Ik ben aan het twijfelen tussen een aantal kleuren eigenlijk. De platinum grey is niet meer te bestellen, de zilveren is wel heel standaard (en steekt niet veel af met de raamomlijsting), de cappuchino beige heb ik momenteel al.
Blijft over de keuze tussen :
- Zwart - Wel heel burgerlijk en standaard.
- Pacific blue - Weet niet in hoeverre de uni lak mooi is. Heb nog geen foto's gezien van mensen die deze hebben. Van de configurator wordt ik niet veel wijzer met deze kleur.
- Lava blue - Deze lijkt me wel mooi , maar heb ik ook nog niet veel gezien.
Hebben jullie nog suggesties en/of foto's voor me van verschillende kleuren?
Heb zelf lava blue besteld, maar lang getwijfeld over race blue. Voordeel (als je het zo wil zien) is dat lava blue eruit gaat dus dan kunnen ze minder ver schuiven met je bestelling.
Volgens de leasemij was dat week 39. Weet alleen niet tot wanneer hij dan te bestellen is. Platin Grey gaat er namelijk per week 37 uit en is nu ook niet meer te bestellen heb ik hier gelezen.
Als het goed is komen er 2 nieuwe kleuren, metallic wit en metallic rood, nog nergens gezien dat deze te bestellen zijn btwSlik... Dan hoop ik dat Skoda ook nieuwe kleuren introduceert. Kom daar vanzelf wel achter vermoed ik.
Uiteraard is schoon mooier, maar m.n. in de winter gaat vuil worden snel en hem dagelijks door de wasstraat halen gaat me net te verCoesDoes, die kleur kan het langst zonder wasstraat beurt.... Uiteraard hoort de OIII schoon te zijn!
Gezien je signature bedoel je Rosso Brunello.., die wordt na wk28 niet meer gemaakt, is dus vrij lastig om die te bestellen.Vreemd dat de mooiste kleur niet gekozen wordt!
By the way wel zonder chroom en met zwarte velgen!