Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb er nog geen gezien in het echt... blijft even afwachten, er zijn er nu 4 in Rio Red?
1: @MRDrijver
2: @dorstvlegel
2: @agur (besteld)
4: @Dnet (besteld)
Nou in mijn buurt is een krasje op de auto gezien het parkeerbeleid meert gewoonte dan uitzondering, dus bij deze hak ik de knoop door! Vind beide nml mooi. De grijze van de campagne is erg mooi maar een zwarte heeft ook wat.
Heb nu een zwarte O2, wasstraat zie je idd wel in het zonlicht. Persoonlijk vindt ik de grijze erg mooi. Let wel op, de greenline heeft een zwarte (niet meegespoten) spoiler...
Ja klopt de spoiler van de combi, had niet goed gekeken dat je voor de HB ging.
Ik heb weer een combi gekozen, echter wit metallic, moet mooi worden met de zwarte accenten
Ik moet nog horen hoe lang ik moet wachten. Mijn huidige lease (Polo Bluemotion) loopt in september af, maar heb net een kleine. De manager komt er ff op terug of hij al besteld wordt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.