Het doel van dit topic is niet zozeer om de kleurkeuze uit te diepen, maar meer "wat is er te koop".
Blijkbaar is mijn topic toegevoegd aan dit topic.. waardoor het nut van mijn post verloren gaat en zo goed als niemand deze nog gaat zien. Achja ik lig er niet wakker vanAan de poll te zien is het alleen maar wat is er gekocht en niet wat is er te koop.
Ik heb hem gezien hoorBlijkbaar is mijn topic toegevoegd aan dit topic.. waardoor het nut van mijn post verloren gaat en zo goed als niemand deze nog gaat zien. Achja ik lig er niet wakker van
Het was, zoals al eerder opgemerkt, een apart topic. Ik zou dat aparte topic graag in oude glorie hersteld willen zien en om het dan als sticky in het 0III gedeelte te plaatsen.Aan de poll te zien is het alleen maar wat is er gekocht en niet wat is er te koop.
Ik neem aan een RS?Ik zag vandaag nog wel een opvallende O3c, een witte met rode "viper stripes", op de ring Amsterdam richting Zeeburgertunnel.
Ik vind het wel mooi. Zo trouwens stoer zijn als je dat met dof-chroom kan krijgen :+Matzwart, heel apart. Ik ben er nog niet uit of ik het mooi vind. Ik hou wel van glimmende dingen en zou hier neiging hebben om er met krijt op te gaan schrijven