spikehome
Forumguru
Ik ben aan het kijken voor de kleur van (de nog te bestellen) hatchback.
En dacht aan de moon white (metakic wit).
Van de dealer had er een verkocht en die heb ik vorige week helaas in de kelder bij tl verlichting gezien.
Je kan niet precies dan zienhoehet is.
Dit weekend weer naar de dealer geweest en bleek de wagen al uitgeleverd te zijn.
De dealer had contact opgenomen met de koper en ik heb het adres gekregen.
Daar buiten even foto's gemaakt. Jammer dat er op dat moment geen uni wit erbij stond.
Ben zelf nog niet 100% overtuigd om witte nemen is privé auto en koos altijd een zekere kleur.
De grijze vind ik niet echt overtuigend, zwart een poets kleur,blauw pfff op een RS dan, mocca of capachino als ik 70 ben misschien .
Vind het pallet momenteel niet overtuigend.
Bij de golf heb je een soort parel wit (onyx wit) dat leek me wel wat.
Even foto bijgevoegd.
En dacht aan de moon white (metakic wit).
Van de dealer had er een verkocht en die heb ik vorige week helaas in de kelder bij tl verlichting gezien.
Je kan niet precies dan zienhoehet is.
Dit weekend weer naar de dealer geweest en bleek de wagen al uitgeleverd te zijn.
De dealer had contact opgenomen met de koper en ik heb het adres gekregen.
Daar buiten even foto's gemaakt. Jammer dat er op dat moment geen uni wit erbij stond.
Ben zelf nog niet 100% overtuigd om witte nemen is privé auto en koos altijd een zekere kleur.
De grijze vind ik niet echt overtuigend, zwart een poets kleur,blauw pfff op een RS dan, mocca of capachino als ik 70 ben misschien .
Vind het pallet momenteel niet overtuigend.
Bij de golf heb je een soort parel wit (onyx wit) dat leek me wel wat.
Even foto bijgevoegd.